علم و تکنولوژی

سقلمه و کاربردهای آن در بورس

بسیاری از نظریه های اقتصادی و اقتصادی بر پایه دو اصل انسان عاقل اقتصادی و بازارهای کامل بنا شده اند. سیر مطالعاتی توسعه نظریه اقتصاد و اقتصادی رفتاری هم نشان می دهد که ابتدا سایمون عقلانیت کامل بازیگران و تصمیم گیران اقتصادی را زیر سوال برد و موضوع...

26 اردیبهشت 1401

از برترین های PS5 تا نکاتی برای شروع الدن رینگ؛ برترین های بازی های ویدیویی

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده...

22 اردیبهشت 1401

سمات مزیتی برای پیشبرد پروژه های فناورانه بخش تعاون است

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل بانک توسعه تعاون شرکت سمات را مزیتی برای پیشبرد پروژه های فناورانه بخش تعاون دانست.

16 اردیبهشت 1401

مشکل کمبود نیروی بهورز در دانشگاه ها جبران می گردد

عین اللهی گفت: یکی از برنامه های اصلی وزارت بهداشت افزایش تعداد خانه های بهداشت برای نیرو های بهورز است.

13 اردیبهشت 1401

بالگرد نبوغ پس از عبور طوفان برای نوزدهمین بار در مریخ پرواز کرد

بالگرد نبوغ پس از چند هفته توقف عملیات به علت طوفان گردوغبار، خاتمه نوزدهمین پرواز خود را در مریخ انجام داد و 100 ثانیه را آسمان سیاره سرخ گذراند.

4 اردیبهشت 1401

زالی: مقابله با کرونا تمرین خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مسئولیت اجتماعی، دغدغه مندی و توجه به مردم باید در اولویت دانشجویان قرار بگیرد؛ به هر روی مقابله با کرونا تمرین و ممارست خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود.

31 فروردین 1401

عایق رطوبتی آنتی باکتریال، جایگزین قیرگونی و ایزوگام می شود

شرکت ساختمانی ژیکاوا پودر عایق رطوبت آنتی باکتریال (ژیکابام) تولید و به بازار عرضه می کند که جایگزین قیر و ایزوگام در صنعت ساختمان است.

18 فروردین 1401

کلهر: فدراسیون ها حق ندارند 20 درصد بودجه همگانی را خرج ورزش قهرمانی نمایند، از اظهارات بعضی رؤسای فدراسیون ها متاسف هستم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ها شرعاً و قانوناً حق ندارند 20 درصد مربوط به بودجه همگانی را صرف ورزش قهرمانی نمایند.

14 اسفند 1400

معرفی هتل 5 ستاره سامرست در دبی

هتل سامرست دبی somerset jadaf hotelاین هتل 5 ستاره یک هتل آپارتمان بسیار لوکس و زیبا است که در منطقه بور دبی قرار گرفته است. نام این هتل به هتل پارک دبی تغییر پیدا کرد. . هتل سامرست دبی somerset jadaf hotel، در نزدیکی فرودگاه و بازارهای خرید، مراکز فرهنگی و موزه ها واقع شده...

11 اسفند 1400

بذر کدوی ایرانی تولید می شود، تولید انبوه تا سال آینده

دکتر محمد جعفرآقایی رئیس مرکز ملی مدیریت منابع ژنتیکی کشاورزی و منابع طبیعی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تخم کدو آجیلی به دلیل دانه های آن برای مصرف به عنوان آجیل کاشته می شود و خود کدو به عنوان غذای دام مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف نمی شود.

9 اسفند 1400

نمایشگر او ال ای دی کاملا انعطاف پذیر با پرینتر 3 بعدی ساخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، محققان دانشگاه مینه سوتاتویین سیتیز (Minnesota Twin Cities) یک نمایشگر او ال ای دی کاملا انعطاف پذیر با پرینتر 3 بعدی ساخته اند.

28 بهمن 1400

12 علت که کسب وکار شما باید روی ساک دستی سرمایه گذاری کند!

ما اغلب می بینیم که اغلب صاحبان مشاغل تنها تمایل دارند که به محصولات توجه نمایند. محصولات شما نسبت به موفقیت آینده کسب وکار شما بسیار مهم هستند. با این حال، شما باید درک کنید که چاپ برند شما بر روی بسته بندی خصوصا بسته بندی که به داخل منزل مشتریان شما می...

24 بهمن 1400

تست های رایگان شغلی

با آزمون های شغلی کاران مهارت هایتان را بسنجید و حرفه ای ترین نیروها را استخدام کنید.

22 بهمن 1400

تشخیص اندازه سمی بودن دارو ها با حسگر های زیستی نو

پژوهشگران استرالیایی و آمریکایی، حسگر های زیستی جدیدی ابداع نموده اند که می توانند مقدار سمی بودن دارو ها را تشخیص دهند.

10 بهمن 1400

دانلود والپیپر های گوشی گلکسی اس 22 با کیفیت HD

شرکت سامسونگ، غول فناوری کره ای، قرار است در اوایل ماه آینده میلادی از گوشی هوشمند پرچمدار نو خود با ویژگی های نو غافلگیرکننده رونمایی کند.

29 دی 1400

افشای مشخصات کلیدی گوشی تازه Relame 9i

شایعه شده است که Realme گوشی هوشمند تازه Realme 9i را در ژانویه 2022 به جهانیان معرفی خواهد نمود. هفته گذشته، وب سایت ThePixel.vn رندر های مفهومی گوشی مدل Realme 9i را به اشتراک گذاشت. امروز، همین وب سایت مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نیز فاش کرد.

20 دی 1400

علی رمضانی به عنوان رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب شد

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، علی رمضانی را به عنوان رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

18 دی 1400

نشست حکمرانی اجتماعی به وسیله کلان داده برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، دومین سمینار آموزشی از سلسله نشست های حکمرانی اجتماعی به وسیله کلان داده با همکاری پژوهشگاه فضای مجازی، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و یک شرکت دانش بنیان در حوزه کلان داده، روز شنبه 15 آبان ماه جاری...

13 دی 1400

صحنه ای عجیب در خیابان های پاکستان

دویدن شترمرغ ها در کنار وسایل نقلیه صحنه ای عجیب را در یکی از خیابان های پاکستان رقم زد.

10 آذر 1400

قدرتمند ترین سرور مجازی ایران

با توسعه فروشگاه های اینترنتی و خرید های آنلاین، هر کس را به این فکر می اندازد که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کند. اما مهترین اصل برای آغاز این کار، مدیریت پیش احتیاج ها می باشد.

5 آذر 1400
تعداد: (190)