موبایل، تبلت و گجت ها

معرفی هتل 5 ستاره سامرست در دبی

هتل سامرست دبی somerset jadaf hotelاین هتل 5 ستاره یک هتل آپارتمان بسیار لوکس و زیبا است که در منطقه بور دبی قرار گرفته است. نام این هتل به هتل پارک دبی تغییر پیدا کرد. . هتل سامرست دبی somerset jadaf hotel، در نزدیکی فرودگاه و بازارهای خرید، مراکز فرهنگی و موزه ها واقع شده...

11 اسفند 1400

نمایشگر او ال ای دی کاملا انعطاف پذیر با پرینتر 3 بعدی ساخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، محققان دانشگاه مینه سوتاتویین سیتیز (Minnesota Twin Cities) یک نمایشگر او ال ای دی کاملا انعطاف پذیر با پرینتر 3 بعدی ساخته اند.

28 بهمن 1400

تست های رایگان شغلی

با آزمون های شغلی کاران مهارت هایتان را بسنجید و حرفه ای ترین نیروها را استخدام کنید.

22 بهمن 1400

دانلود والپیپر های گوشی گلکسی اس 22 با کیفیت HD

شرکت سامسونگ، غول فناوری کره ای، قرار است در اوایل ماه آینده میلادی از گوشی هوشمند پرچمدار نو خود با ویژگی های نو غافلگیرکننده رونمایی کند.

29 دی 1400

افشای مشخصات کلیدی گوشی تازه Relame 9i

شایعه شده است که Realme گوشی هوشمند تازه Realme 9i را در ژانویه 2022 به جهانیان معرفی خواهد نمود. هفته گذشته، وب سایت ThePixel.vn رندر های مفهومی گوشی مدل Realme 9i را به اشتراک گذاشت. امروز، همین وب سایت مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نیز فاش کرد.

20 دی 1400

صحنه ای عجیب در خیابان های پاکستان

دویدن شترمرغ ها در کنار وسایل نقلیه صحنه ای عجیب را در یکی از خیابان های پاکستان رقم زد.

10 آذر 1400

آشنایی با عادت روانی دوم اسکرولینگ، Doomscrolling

خبرنگاران/اصفهان دوم اسکرولینگ- Doomscrolling یک عادت روانی است که در افراد مبتلا به بیماری های روانی شایع تر است.

5 آبان 1400

توصیه های صعود به ارتفاعات در فصل سرما، نیمه شب به کوه بزنید

رضا زارعی در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر افت دمای هوا گفت: البته هنوز شاهد بارش های فصلی نیستیم اما این علت نمی گردد که در صعود به ارتفاعات شرایط سرما و مسائل احتمالی آن را نادیده بگیریم به خصوص اینکه روزها کوتاه شده و همین مسئله، اولین و مهمترین موضوع...

27 مهر 1400

نکاتی در خصوص رهایی از فشارهای روانی روزمره

بعد از یک روز کاری سخت، در حال رانندگی به سوی خانه هستید. در مغازه های جهت شما، تبلیغاتی با رنگ های مختلف ، از جدیدترین نوع محصولات به چشم می خورد، که بیشتر آن ها را با نوع و شکل متفاوت تری احتمالاً قبلاً تهیه کرده اید.

31 شهریور 1400

ضرورت ساماندهی بازار تلفن همراه با شروع سال تحصیلی

شروع سال تحصیلی و احتیاج دانش آموزان به تلفن همراه برای شرکت در کلاس های مجازی، ساماندهی بازار تلفن همراه را بیش از پیش ضرورت بخشیده است.

27 شهریور 1400

قیمت روز گوشی موبایل در 8 اردیبهشت

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 8 اردیبهشت را مشاهده می کنید.

6 شهریور 1400

شیائومی: دوربین زیر نمایشگر می میکس 4 برای لذت بردن از نمایشگر تمام صفحه است، نه عکاسی سلفی

نائب رئیس شیائومی معتقد است دوربین سلفی زیر نمایشگر می میکس 4 باعث می شود کاربر بتواند تجربه لذت بخش تری از کار با یک گوشی تمام صفحه داشته باشد و اصلاً کیفیت دوربین سلفی در آن مطرح نیست.

27 مرداد 1400

هتل زنبق؛ اقامتگاهی آرام و دنج در یزد ، عکس

هتل زنبق یکی از هتل های 4 ستاره شهر تاریخی یزد است که در کوچه نیروگاه یزد واقع در مکانی ساکت و دور از هرگونه هیاهو و سروصدا، قرارگرفته است.

25 مرداد 1400

رونمایی اوپو از نسل آینده دوربین های زیر نمایشگر

کمپانی چینی اوپو Oppo، روز چهارشنبه 4 اگوست (13 مرداد ماه) نسل آینده فناوری دوربین تحت صفحه نمایش خود را برای گوشی های هوشمند، به صورت رسمی معرفی کرد. این شرکت در این مراسم رسمی اعلام نمود که متخصصات این کمپانی برترین فناوری نوآوری در سخت افزار را با الگوریتم...

22 مرداد 1400

بخشنامه های هواپیمایی سان اکسپرس

بخشنامه های هواپیمایی سان اکسپرس | آخرین به روز رسانی 99/11/07در این مطلب می توانید تمامی بخشنامه های هواپیمایی سان اکسپرس را از تاریخ 99/07/01 به بعد دنبال نمایید.

10 مرداد 1400

آی پد نو اپل با ظاهری شبیه به آیفون 12

بر اساس اظهارات یک شخص خبرچین با نام استیو موزر در توئیتر، شرکت اپل احتمالا در پی عرضه مدل تازه آی پاد تاچ در اواخر امسال میلادی است.

26 تیر 1400

آیفون 13 با رنگ نارنجی عرضه می گردد

برای هر نسل جدید آیفون، اپل یک رنگ قهرمان جدید انتخاب می نماید، سال گذشته این رنگ آبی بود، قبل از آن نیز سبز بود. سال جاری این رنگ می تواند نارنجی باشد.

17 تیر 1400

خبرنگاران اهدای تبلت به دانش آموزان محروم البرز

کرج - خبرنگاران - مرکز نیکوکاری بانک ملی استان البرز روز دوشنبه تعداد 80 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند و محروم استان اهدا کرد.

1 خرداد 1400

ایرانی ها چطور تا آخر ماه پول خرج می نمایند؟

هر خانواده ایرانی به تناسب شغل سرپرست خانوار، استراتژی متفاوتی برای دخل و خرج ماهیانه خود دارد. آن هایی که کارمند دولت هستند و به طور میانگین در ماه هشت میلیون و 800 هزار تومان درآمد دارند، یک روش برای پول خرج کردن دارند و آن هایی در مشاغل آزاد هستند، نسبت...

13 اردیبهشت 1400

بهترین دوربین های مداربسته تشخیص چهره داهوا

رپرتاژ- دوربین های مداربسته ای می توانند تشخیص چهره داشته باشند که الگوریتم هوشمند IVS این قابلیت را به بعضی دوربین های مداربسته و دستگاه های NVR می دهد.

24 فروردین 1400
تعداد: (56)