قدرتمند ترین سرور مجازی ایران

به گزارش عینک ورساچه، با توسعه فروشگاه های اینترنتی و خرید های آنلاین، هر کس را به این فکر می اندازد که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کند. اما مهترین اصل برای آغاز این کار، مدیریت پیش احتیاج ها می باشد.

قدرتمند ترین سرور مجازی ایران

به گزارش گروه بازرگانی عینک ورساچه، با توسعه فروشگاه های اینترنتی و خرید های آنلاین، هر کس را به این فکر می اندازد که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کند. اما مهترین اصل برای آغاز این کار، مدیریت پیش احتیاج ها می باشد. پایه ای ترین اصل برای آغاز کسب و کار اینترنتی فضای میزبانی می باشد. برای میزبانی یک سایت فروشگاهی مناسب شما به یک هاست یا یک سرور مجازی و یا سرور اختصاصی احتیاج دارید. در این مقاله ما قصد داریم ویژگی قدرتمند ترین سرور مجازی ایران را آنالیز کنیم. پس تا خاتمه مقاله با ما همراه باشید.

قبل از انتخاب فضای میزبانی خود باید این نکته را در نظر بگیرید که قصد راه اندازی چه نوع سایتی را دارید و سایت شما قرار است چه تعداد بازدید نمایند داشته باشد. برای یک سایت تازه تاسیس با ترافیک پایین و بازدید نماینده کم یک هاست اشتراکی می تواند احتیاج شما را بر آورده کند و با خرید یک هاست اشتراکی بر روی سرور های خارج یا ایران می توانید یک سایت را براحتی میزبانی کنید. اما زمانی که قصد تاسیس یک سایت فروشگاهی بزرگ و پربازدید احتیاج به سرور مجازی ایران یا سرور مجازی ابری خارج دارید.

سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ

سرور مجازی ایران یک سرور مجازی است که در دیتا سنترهای ایران واقع شده است پورت سرعت سرور مجازی ایران 1000 مگابیت است، اما قابلیت فعال سازی پورت سرعت 10 گیگ بر روی سرور وجود دارد. برای طراحی و راه اندازی سایت های خبری و فروشگاهی پر بازدید که کاربران ایرانی دارند سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ را برای میزبانی سایت خود انتخاب کنید زیرا سرور مجازی ایران از کیفیت و سرعت بالایی بر خوردار بوده و بعلاوه پایداری و آپ تایم بسیار قدرتمندی دارد از این رو برترین گزینه برای سایت های پر ترافیک است. سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ می باشد. در حقیقت با تهیه یک سرور مجازی ایران یک سیستم قدرتمند با منابع اختصاصی و آی پی اختصاصی دارید که کاربرد های زیادی برای شما دارد از جمله برای برنامه نویسان حرفه ای که احتیاج به حافظه و فضای ذخیره سازی برای نگهداری اطلاعات خود دارند و کسانی که می خواهند سایت خودشان را با اپلیکیشن های مختلف راه اندازی نمایند بسیار پرکاربرد و قابل استفاده است. بعلاوه اگر از علاقه مندان به فعالیت و ترید در سایت های خارجی هستید و قصد دارید یک آی پی ثابت و اختصاصی داشته باشید می توانید از سرور های ایران در سایت ها و صرافی هایی که فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع ننموده اند بهره ببرید و یک آی پی اختصاصی و همیشگی داشته باشید.

امکانات یک سرور مجازی ایران

همانطور که قبلا هم اشاره شد سرور مجازی ایران یک سرور مجازی سازی شده است که در کشور ایران قرار گرفته است. با توجه به اینکه از نظر جغرافیایی نزدیک به سرور هستید از سرعت بالاتری نسبت به سرورهای خارج برخوردار هستید. سرورهای ایران وب داده در داخل دیتاسنتر های برج میلاد که بصورت دائم برق و اینترنت به آنها متصل است . پس از تهیه سرور مجازی ایران یک کنترل پنل مدیریت جامع در اختیار شما قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانید سرور مجازی خود را مدیریت کنید. امکانات و قابلیت هایی که این پنل در اختیار شما قرار می دهد عبارتند از :

قابلیت مانیتور منابع سرور : با استفاده از این قابلیت هر لحظه می توانید متوجه شوید که چه میزان از منابع سرور شما در حال استفاده است و اگر در مواقعی بطور مثال زمانی که بازدید سایت بسیار بالاست و احتیاج به منابع بیشتری داشتید به راحتی آن را ارتقا دهید.

نصب مجدد سیستم عامل : در پنل مدیریت سرور خود امکان نصب مجدد هر نوع سیستم عامل برای شما قرار داده شده است.

ریست رمز عبور : برای حفظ امنیت سرور مجازی خود می توانید رمز عبور سرور را تغییر دهید برای اینکار وارد پنل مدیریت سرور شده و گزینه تغییر رمز عبور را انتخاب و رمز دلخواه خود را مشخص می کنید.

نصب اتوماتیک کنترل پنل : برای کنترل پنل سی پنل می توانید با زدن دکمه نصب اتوماتیک کنترل پنل به سادگی سی پنل برای شما نصب می گردد. مثلا زمانی که شما قصد استفاده از سرور برای میزبانی سایت را دارید با انتخاب این آپشن در پنل مدیریت سرور انواع کنترل پنل ها را اعم از رایگان و غیر رایگان داشته باشید و یکی را به دلخواه انتخاب و نصب کنید.

سرور مجازی را برای اولین بار از کجا تهیه کنم؟

شرکت وب داده، یکی از نام آشنا ترین شرکت ها برای فراوری و عرضه سرور مجازی ایران می باشد. با مراجعه به شرکت وب داده بر اساس منابع مورد احتیاج خود اعم از رم ، سی پی یو و هارد مورد احتیاج خود سرور مجازی ایران مناسب برای خود انتخاب نموده و بعلاوه می توانید پورت سرعت 10 گیگ را بر روی سرور خود فعال کنید.

با یک سرور مجازی ایران می توانید به واسطه یک آی پی ثابت و با یک اینترنت پر سرعت و شبکه اینترنت پایدار فضای مناسب خود برای میزبانی هر نوع سایت پر مخاطب ونگهداری هر نوع برنامه و فایل ها و اطلاعات در اختیار داشته باشید. سرور مجازی ایران وب داده پینگ تایم بسیار عالی دارند و از بین شرکت هایبسیاری که در سطح اینترنت سرور مجازی سفارش می دهند با کیفیت ترین سرور ها را در اختیار شما قرار می دهد.

برای میزبانی سایت ها از سرور مجازی ابری نیز می توانید بهره ببرید که این محصول یکی از محصولات شرکت وب داده می باشد که از شرکت هتزنر آلمان ارائه می گردد.

از دیگر محصولات شرکت وب داده هاست اشتراکی می باشد . اگر قصد دارید تجارت خود را با یک هزینه مناسب در سطح اینترنت معرفی کنید، هاست اشتراکی وب داده گزینه بسیارخوبی می باشد. هاست اشتراکی وب داده با یک پکیج کامل از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که مدیریت کامل آن نیز بر عهده مدیر سرور خواهد بود و به صورت 24 ساعته به وسیله شرکت وب داده مدیریت می گردد. بعلاوه برای فعالیت در بورس ایران نیز می توانید از سرور مجازی بورس بهره ببرید. این سرورها با سرعت اینترنت 10 هزار مگابیت برترین سرعت اینترنت را برای سرخطی زدن می توانند در اختیار شما قرار دهند.

برای گرفتن مشاوره قبل از خرید و مشاهده پلان های مختلف سرور مجازی ایران میتوانید از سایت وب داده که مرکز تخصصی ارائه سرور مجازی ایران در کشور است مراجعه نمایید :

آدرس سایت شرکت وب داده :

https://webdade.com

لینک سفارش سرور مجازی ایران :

https://webdade.com/iran-vps-server

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قدرتمند ترین سرور مجازی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرتمند ترین سرور مجازی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید