از برترین های PS5 تا نکاتی برای شروع الدن رینگ؛ برترین های بازی های ویدیویی

به گزارش عینک ورساچه، اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از برترین های PS5 تا نکاتی برای شروع الدن رینگ؛ برترین های بازی های ویدیویی

10 نکته مهم که پیش از بازی کردن الدن رینگ باید بدانید

همانطور که احتمالا شنیده اید، بازی های استودیوی پیروز فرام سافتور معمولا چالش برانگیز و از سختی زیادی برخوردار هستند. با اینکه بسیاری قبل از عرضه الدن رینگ، فکر می کردند که با وجود مکانیزم های تازه، بازی ساده تر از آی پی های گذشته این استودیو شده است، با این حال به نظر می رسد که اینگونه نیست. در واقع بازی با تمام مکانیزم های مخفی کاری و المان های دنیا باز خود، همچنان بسیار سخت است و برای ورود به سرزمین های میانه، به تمام یاری هایی که می توانید دریافت کنید، احتیاج خواهید داشت. برای این منظور، در اینجا 10 نکته مهم گردآوری نموده ایم تا به ورود راحت تر شما به این دنیای زیبا و در عین حال بی رحمانه یاری کند.

20 بازی برتر پلی استیشن 5 بعد از یک سال

پلی استیشن 5 به خوبی تجربه جهش نسلی را فراهم نموده است و حالا هم که یک سال از ورود این کنسول به بازار می گذرد و قیمت ها کمی متعادل تر شده اند (البته که هنوز هم گران هستند، اما آن مشکل از جای دیگری نشات می گیرد)، زمان مناسبی است تا به بازی های این کنسول بپردازیم. تصمیم گرفته ایم تا در قالب این مقاله، تعدادی از بازی های پلی استیشن 5 که به خوبی از سخت افزار و قابلیت های این کنسول استفاده می نمایند را معرفی کنیم. ملاک ما در انتخاب این بازی ها، ارایه گیم پلی بسیار خوب ضمن استفاده درست و صحیح از سخت افزار پلی استیشن 5 بوده است؛ طوری که اگر تازه کنسول خریده اید و می خواهید همراهش یکی دو بازی خوب تهیه کنید، شاید بد نباشد تا نگاهی به این فهرست بیاندازید و از بین آن ها، چند بازی مورد پسند خود پیدا کنید.

نقدها و نمرات گرن توریسمو 7 منتشر شد؛ بازگشت برترین شبیه ساز رانندگی

چیزی نزدیک به 25 سال از عرضه اولین بازی گرن توریسمو سپری شده است و اکنون گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است. پس از بازی گرن توریسمو اسپورت که در زمان عرضه به خاطر کمبود محتوا نتوانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب کند، گمان می رود که استودیو پولیفونی دیجیتال با این قسمت تازه دوباره گرن توریسمو را به اوج رسانده و بازگشتی شکوهمندانه برای آن رقم زده است. قسمت های اصلی گرن توریسمو همواره جادوی خاصی را در خود جای داده اند و نوعی وقار و گاهی زرق وبرق ویژه را در میان شبیه سازهای اتومبیل رانی دارند. شاید گرن توریسمو بخش عمده ای از این نگاه خاص و این ویژگی ها را مدیون خالق یعنی کازونوری یامائوچی باشد. به نظر می رسد یامائوچی در گرن توریسمو 7 عشق و علاقه خود نسبت به رانندگی و اتومبیل رانی را جاری نموده است.

10 اسلحه عجیب برتر در بازی های ویدیویی

اسلحه ها در بازی های ویدیویی فت وفراوان هستند و هرکس که تصمیم دارد نیروهای تاریکی و پلیدی را از بین ببرد، باید یک اسلحه دستش داشته باشد. خواه این اسلحه پیشرفته ترین تفنگ گرم باشد، خواه شمشیری معمولی، حضور اسلحه ها به مقدار حضور شخص قهرمان در بازی لازم است. برخی از اسلحه ها به خاطر خلاقانه، منحصربفرد بودن و به طور کلی باحال بودنشان به حافظه جمعی گیمرها راه پیدا می نمایند. از این اسلحه ها می توان به شمشیر باستر (Buster Sword) کلود استرایف (Cloud Strife)، گل آتشین (Fire Flower) سوپر ماریو و نارنجک پلاسمایی در مجموعه هیلو (Halo) اشاره نمود. علاوه بر اسلحه های بالا، یک سری اسلحه دیگر نیز وجود دارند که دلیل نمادین بودنشان عجیب غریب بودن آن هاست… گاهی بسیار بسیار عجیب غریب. ولی دقیقاً عجیب بودن این اسلحه ها است که در آن واحد هم ما را گیج می نماید، هم تخیل مان را به هیجان می آورد و قلب مان را سرشار از شعف می نماید. به هرحال، ویژگی های منحصربفرد یک اسلحه عاملی است که به آن شخصیت می بخشد و توجه ما را جلب می نماید. در ادامه ده اسلحه عجیب برتر در دنیای گیم معرفی شده اند.

فیفا 23 برای نخستین بار قابلیت کراس پلی خواهد داشت؛ بازی بین پلتفرم ها

طبق اطلاعات منتشر شده، فیفا 23 دارای قابلیت کراس-پلی (Cross-Play) خواهد بود. این برای اولین بار است که این قابلیت در مجموعه فیفا قرار می گیرد. با توجه به این قابلیت بازیکنان روی کنسول های مختلف؛ اعم از پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر می توانند این بازی را با یکدیگر تجربه نمایند. در گزارش تازه اعلام شده که تکنولوژی Hypermotion شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نیز پیشرفت بسیاری داشته است. این تکنولوژی در گذشته به این صورت بود که با استفاده از یک لباس خاص، حرکات بازیکنان را ضبط نموده و در بازی از آن استفاده می کردند. حال اینطور که به نظر می رسد این تکنولوژی به حدی پیشرفته شده که می تواند از دوربین ورزشگاه ها استفاده کند. پس دیگر احتیاجی به لباس ها و پوشش های خاص نیست.

آنالیز استیم دک؛ انقلابی در کنسول های دستی

پس از سال ها انتظار، بالاخره استیم دک عرضه شده است. کنسول دستی کمپانی ولو (Valve) اولین در نوع خود نیست اما قطعا یکی از برترین ها محسوب می گردد. این کنسول تازه و انقلابی با پشتیبانی از فروشگاه آنلاین استیم و تعداد عظیمی از بازی های رایانه ای مختلف که از قبل موجود است، به بازیکنان این امکان را می دهد تا بازی های خود را هر کجا که می فرایند با خود برده و از عملکردی قدرتمند و مشابه کنسول ها بهره ببرند. استیم دک در واقع یک نینتندو سوییچ برای اجرای بازی هایی است که روی رایانه های شخصی منتشر شده اند و برای کسانی که ممکن است توانایی خرید رایانه های قدرتمند را نداشته باشند، به گزینه ای مناسب تبدیل می گردد. از طرفی قابلیت اتصال آن به صفحه نمایش و استفاده از موس و کیبورد، به بازیکنان یاری می نماید تا در بازی های وابسته به موس مجبور نباشید با پد لمسی نه چندان خوشایند آن دست و پنجه نرم کنید.

13 صحنه افتتاحیه برتر بازی های ویدیویی

بخش افتتاحیه و آموزشی یکی از نکات کلیدی مهم در جذب بازیکنان به بازی های ویدیویی و آماده سازی آن ها برای ادامه راستا آثار مختلف است. با این حال، افتتاحیه ی بازی ها در ماه های اخیر درخشش چندانی نداشته اند. در سال 2022، بازی هایی مانند دایینگ لایت 2 و هورایزن فوربیدن وست، علیرغم کیفیت کلی آن ها، مقدمه های سختی را ارائه می نمایند که زمان زیادی را صرف نمایش چیزهای خطی می نمایند. افتتاحیه بازی ها ممکن است فقط بخش کوچکی از یک تجربه گسترده را شامل شوند اما آن ها در یک بازی بخشی کاملاً حیاتی هستند. وقتی بازی ها تا 5، 8 یا 10 ساعت آغازین خود خوب نباشند، همواره تعداد زیادی از بازیکنان وجود خواهند داشت که حاضر نیستند از این قسمت های خسته نماینده عبور نمایند، مهم نیست که چه چیزهای فوق العاده ای ممکن است در پیش باشد. البته، این رویکرد اصلاً عجیب نیست و تا حد زیادی منطقی است.

32 بازی زامبی کشی برتر تاریخ بازی های ویدیویی

بازی های سبک زامبی در حال حاضر هواداران بسیاری دارند. تنوع زیادی هم در این دسته حضور دارد. گیمرها ارتباط خاصی با این سبک بازی برقرار نموده اند. به نوعی دوام آوردن در دنیایی بیگانه بسیار برای گیمرها لذت بخش است. به همین دلیل است که هر هفته شما با یک عنوان تازه در این سبک روبه رو خواهید بود. تاریخ بازی های این سبک هم به مقدار سابقه بازی های ویدیویی است. اولین بازی زامبی-محور در سال 1984 عرضه شد. نام آن زامبی زامبی (Zombie Zombie) است و به وسیله شرکت Quicksilva ساخته شد. از آنجا بود که داستان این سبک آغاز شد و همچنان ادامه دارد. بعد از آن بود که ولفنشتاین عرضه شد.

استیم دک برترین کنسول برای بازی های قدیمی است؛ نگاهی به قابلیت نصب شبیه ساز

همان طور که احتمالا می دانید، سیستم عامل اصلی این کنسول، نسخه ای از لینوکس است. اگر از لینوکس استفاده ننموده اید، احتمالا آن را یک سیستم عامل پیچیده یا حداقل خسته نماینده می دانید و نمی خواهید از خط فرمان برای نصب برنامه ها یا برطرف مسائل بهره ببرید. با این حال خبر خوب این است که برای نصب شبیه سازها در استیم دک یا کارکردن با آن ها لازم نیست نزدیک ترمینال لینوکس بشوید. در واقع با نگه داشتن دکمه پاور کنسول، منوی کوچکی ظاهر می گردد که شامل گزینه Switch to desktop است و شما را از استیم به دسکتاپ می برد. این دسکتاپ با یک فروشگاه از پیش نصب شده درست مانند دیگر سیستم عامل ها ارائه می گردد با این تفاوت که همه چیز در این جا رایگان است. این فروشگاه Discover نام دارد. تمام شبیه سازهایی که در ادامه آمده اند به راحتی با یک کلیک قابل نصب هستند.

کدام کلاس الدن رینگ را انتخاب کنیم؟ (معرفی تمام کلاس های بازی)

پس از مدت ها انتظار، بازیکنان بالاخره می توانند پا به دنیای زیبا، مرموز و خطرناک الدن رینگ گذاشته و به نبرد با دشمنان چالش برانگیز این بازی بپردازند. این حال یکی از موارد مهم قبل از تجربه بازی های فرام سافتور، انتخاب کلاس شخصیت شما است. بازی های این استودیو معمولا به بازیکنان طیف گسترده ای از کلاس ها را جهت انتخاب می دهند. این کلاس ها هر کدام از نظر سبک منحصر به فرد هستند و تجربه متفاوتی را نسبت به یکدیگر ارائه می دهند. حال در این مقاله قصد داریم تا به هر یک از این کلاس ها بپردازیم تا به راحتی بتوانید یکی از آن ها را با توجه به سبک موردعلاقه خود در مبارزه انتخاب کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "از برترین های PS5 تا نکاتی برای شروع الدن رینگ؛ برترین های بازی های ویدیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از برترین های PS5 تا نکاتی برای شروع الدن رینگ؛ برترین های بازی های ویدیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید