شروع رسمی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس چهارمحال و بختیاری

به گزارش عینک ورساچه، فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس چهارمحال و بختیاری از فردا شنبه سوم مهر 1400 شروع می گردد.

شروع رسمی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار از ، اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در مورد بازگشایی مدارس در رابطه با آغاز رسمی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس استان اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به توضیح ذیل است:

ماه مهر، فصل شکوفه ریزان گلبرگ های گل سرخ زندگی عالمانه و فرهیختگی برای همه جویندگان علم و دانش اسـت، آغاز ماه مهر فصل تندیس استمرار پایداری و استقامت برای جویندگی اسـت.

بیاییم برای فصل شکفتن حقایق سر تعظیم فرود آورده و بر مهربانی های آن لبخند و بر دستان پر مهرش بوسه های تکریم زنیم تا شاهد شکوفائی ایرانی سرافراز باشیم.

ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی نو، به اطلاع همه دانش آموزان و اولیای گرامی می رساند؛ تمامی مدارس استان، فعالیت آموزشی و تربیتی خود را رسماً از فردا شنبه سوم مهرماه 1400 آغاز خواهد نمود و جریان یاددهی و یادگیری برای هیچ دانش ­آموزی متوقف نخواهد شد.

مدیران واحد های آموزشی با مشارکت شورای مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان و با رعایت حداکثری دستورالعمل­ های بهداشتی و اجرای دقیق ضوابط و مقررات مرتبط با ایمنی و بهداشت، سلامت معلمان، کارکنان، دانش آموزان و مراجعان احتمالی را نظارت می کنند. بعلاوه آموزش­ های تلویزیونی به اسم مکمل آموزش ­های حضوری ارائه خواهد شد. با توجه به فراگیری و پوشش بالای این رسانه، مدیران محترم مدارس و معلمان با ارجاع دانش آموزان، پاره ای از فعالیت یادگیری دروس، برطرف اشکال و تعمیق یادگیری را در این بستر آموزشی پیگیری می کنند. بعلاوه تا زمانی که امکان فعالیت­ های حضوری تمام­ وقت دانش ­آموزان مطابق برنامه هفتگی آن ها در سال تحصیلی (1401-1400) فراهم نباشد، ترکیبی از روش­ های حضوری و غیرحضوری (شبکه شاد) برای آموزش دانش ­آموزان ضرورت دارد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع رسمی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رسمی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید