تست های رایگان شغلی

به گزارش عینک ورساچه، با آزمون های شغلی کاران مهارت هایتان را بسنجید و حرفه ای ترین نیروها را استخدام کنید.

تست های رایگان شغلی

به گزارش عینک ورساچه بنابر اعلام کاران، کاران برای اولین بار تست های تخصصی شغلی و سازمانی مختلفی را برای سنجش مهارت کارجویان در هر شغل ارائه نموده است.

فرقی نمی نماید خودتان در پی کار باشید یا اینکه بخواهید برای سازمان تان نیرو استخدام کنید. تست های آنلاین شغلی کاران به همه کارجویان یاری می نماید تا مهارت های خود را در شغل شان بهتر ارزیابی نمایند.

این آزمون های شغلی رایگان به کارفرمایان هم امکان می دهد تا راحت تر توانایی و مهارت های افراد برای استخدام و مصاحبه شغلی را بسنجند.

در ادامه می توانید چند نمونه از تست های آنلاین استخدامی مثل تست استخدام منشی، تست استخدام فروشنده و تست استخدام کارگر خدماتی را ببینید.

تست استخدام منشی

مهارت های لازم برای منشی گری با توجه به نوع شرکت و یا کسب و کاری که می خواهید در آن استخدام شوید خیلی متنوع اند.

اگر می خواهید به عنوان یک منشی استخدام شوید باید بدانید که یک منشی با مهارت های ارتباطی و رفتار مناسب و حرفه ای خود می تواند تصویر درستی از محیط کار و حتی یک برند در فکر مشتریان بسازد.

خیلی ها فکر می نمایند توضیح وظیفه منشی فقط پاسخگویی به تلفن ها و زمان بندی دیدار ها است، در حالی که در شرکت ها و سازمان وظایفی مثل تهیه پیش نویس نامه ها، آرشیو و نگهداری از اسناد و پاسخ به تماس گیرندگان و انجام وظایف روزانه دفتری از دیگر مسئولیت های یک منشی است.

اگر می خواهید بدانید به عنوان یک منشی چقدر در کارتان حرفه ای هستید و حتی با سوالات مصاحبه منشی آشنا شوید، در تست سنجش مهارت های منشی کاران شرکت کنید.

تست استخدام فروشنده

استخدام فروشنده به صورت تمام وقت و پاره وقت در مراکز خرید و شرکت ها، همواره بازار داغی دارد. فروشندگی در واقع هنر معرفی و فروش یک محصول و حتی یک خدمت است. از جمله مهم ترین مهارت های یک فروشنده، قدرت بیان و ارتباط با مشتری است. یک فروشنده باید تکنیک های فروش را بدانید و اصول مذاکره با مشتریان و مراجعه نمایندگان را بلد باشد.

اگر می خواهید بدانید به عنوان یک فروشنده چقدر در کارتان حرفه ای هستید، در تست سنجش مهارت های فروشنده کاران شرکت کنید.

تست استخدام نیروی خدماتی

استخدام نیروی خدماتی مثل نظافتچی و یا استخدام آبدارچی همواره مورد تقاضای سازمان ها و شرکت هاست. خیلی وقت ها شرکت های در پی استخدام کارگر ساده هستند که تمام کارهای خدماتی موردنظر را انجام دهد.

توضیح وظایف و مهارت های نیروی خدماتی با توجه به نوع محیط کار ممکن است متفاوت باشد.

اگر می خواهید بدانید به عنوان یک نیروی خدماتی چقدر در کارتان حرفه ای هستید در تست سنجش مهارت های کارگر خدماتی کاران شرکت کنید.

درصورتی که علاقمندید درباره توضیح کامل وظایف و مهارت های مشاغل مختلف بدانید حتما به سایت مجله کاران با آدرس karan.ir/magazine مراجعه کنید و عنوان شغل مورد نظر را جستجو کنید را جستجو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تست های رایگان شغلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست های رایگان شغلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید