معرفی هتل 5 ستاره سامرست در دبی

به گزارش عینک ورساچه، هتل سامرست دبی somerset jadaf hotel

این هتل 5 ستاره یک هتل آپارتمان بسیار لوکس و زیبا است که در منطقه بور دبی قرار گرفته است. نام این هتل به هتل پارک دبی تغییر پیدا کرد. . هتل سامرست دبی somerset jadaf hotel، در نزدیکی فرودگاه و بازارهای خرید، مراکز فرهنگی و موزه ها واقع شده است. این هتل، برای افرادی که به قصد تجارت یا تفریح، بازدید از دیدنی های دبی و خرید لباس به این شهر سفر می کنند، گزینه مناسبی است. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل سامرست دبی را با هم مروری بکنیم.

معرفی هتل 5 ستاره سامرست در دبی
  • خدمات رفاهی هتل سامرست دبی

خدمات حمل و نقل و تاکسی به مراکز خرید شهر دبی و جاذبه های دیدنی آن رایگان، در اختیارتان قرار می گیرد همچنان که ترانسفر فرودگاهی مهیا خواهد بود. پارکینگ هتل نیز رایگان است و نیازی به رزرو ندارد به غیر از این یک پارکینگ حفاظت شده و گاراژی برای پارک ماشین فراهم شده است. برای خرید تور، باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. ورود به هتل سامرست دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های عربی، فیلیپینی، انگلیسی و هندی صحبت می کنند.

خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و نظافت، دربان، انبار چمدان، صندوق امانات و دستگاه براق کننده کفش از خدمات این هتل می باشد. خدمات اتاق به صورت شبانه روزی جوابگوی نیازهای شما خواهد بود و آسانسور رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان خواهد کرد. فضای در نظر گرفته شده برای افراد سیگاری، از دیگر خصوصیات هتل سامرست دبی است. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل، فروشگاه در هتل و نگهبانی به صورت شبانه روزی، و اتاق تلویزیون مختص بچه ها، از دیگر ویژگی های این هتل است. امکانات فکس و فتوکپی در کنار امکانات اتاق های ملاقات و مرکز تجاری، در صورت نیاز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • امکانات سرگرمیی هتل سامرست دبی

این هتل دارای یک استخر شنا به همراه حوله و امکانات جانبی آن است هر چند که اگر دوست داشتید می توانید به استخر آب شور یا استخر آب داغ هتل بروید. استخر چهارمی هم در فضای باز قرار گرفته است که همه فصول سال قابل استفاده است. مرکز تناسب اندام شما را طبق برنامه روزانه ورزشتان پیش می برد.

یک رستوران در خود هتل، وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. همچنین می توانید از خدمات اتاق یا خدمات تخفیف 30 درصدی برای غذا و نوشیدنی ها در رستوران برنده 8 جایزه وافی Wafi استفاده کنید. کتابخانه هتل محیط آرامی را برای کتاب خواندن و سرگرم شدن مهیا کرده است.

  • امکانات اتاق های هتل سامرست دبی

اتاق های هتل سامرست دبی دکور و مبلمانی به سبک معاصر دارند و هر اتاق دارای یک سیستم سرگرمی خانگی و نمایی رو به شهر است. اتاق مهمان شامل آشپزخانه و تلویزیون می باشد. حمام این اتاق ها، با تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، وان حمام و دوش، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی تجهیز شده اند. علاوه بر این، امکاناتی از قبیل میز کار، تلفن، سیستم بیدار کردن مهمانان، فضایی برای افراد غیرسیگاری، کمد، یخچال و صندوق امانات نیزدر هر اتاق موجود است. حتی فضای نشیمن مجزایی در اتاق ها در نظر گرفته شده که فرش شده اند و مبل راحتی دارند. امکانات تمیزکاری و اتوکشی هم در صورت نیاز در اتاق گنجانده شده است.

برای رزرو اتاق در هتل سامرست دبی، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت عینک ورساچه بزنید. انواع اتاق های هتل شامل گزینه های زیر می باشد:

آپارتمان دو اتاق خوابه دولوکس: با مساحت 116 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.

کلاسیک استودیو: با مساحت 45 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.

آپارتمان دو اتاق خوابه پریمیر: با مساحت 116 مترمربع است که دو تخت یک نفره و یک تخت بزرگ دو نفره به همراه دوش و وان حمام دارد.

اتاق کلاسیک وان: با مساحت 80 مترمربع است که یک تخت دو نفره به همراه دوش دارد.

و بسیاری اتاق های دیگر.

  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر دبی

این هتل تنها 10 دقیقه تا ایستگاه متروی الجدف فاصله دارد. و فاصله اش تا ایستگاه مترو کریک 1.1 کیلومتر است که اگر پیاده بخواهید این راستا را بروید چیزی در حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا دبی مال: 5.7 کیلومتر است که با ماشین 15 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود یک ساعت طول خواهد کشید.

فاصله تا بازار البهار: 6.1 کیلومتر است که با ماشین 25 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود یک ساعت و ده دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله تا منطقه مجذوب کننده البستاکیا: 5.5 کیلومتر است که با ماشین 25 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود یک ساعت و ده دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله تا پل معلق دبی: 3.1 کیلومتر است که با ماشین 12 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود 40 دقیقه طول خواهد کشید

فاصله تا دبی گاردن گلو: 3.6 کیلومتر است که با ماشین 10 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا مرکز خرید الغریر: 5.3 کیلومتر می باشد که اگر با اتوبوس بروید حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با ماشین به این محل بروید 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا مسجد بزرگ: 5.8 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 25 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید 30 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا بازار پارچه: 5.8 کیلومتر است که با ماشین 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود 35 دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: 5.4 کیلومتر است که اگر با اتوبوس بروید حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با ماشین به این محل بروید 20 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا بالای برج خلیفه دبی: 6.1 کیلومتر است که با ماشین 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود 50 دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله تا فرودگاه دبی: 5 کیلومتر است که با ماشین 15 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان 35 دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله تا فرودگاه شارجه: 22 کیلومتر است که با ماشین 35 دقیقه راه خواهد بود.

  • موقعیت هتل سامرست دبی یا هتل پارک دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات متحده عربی، دبی، خیابان الجدف

Al Jadaf Street - Dubai - United Arab Emirates

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره سامرست در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره سامرست در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید