اخبار سیاسی

مقاصد گردشگری ادبی؛ قوی ترین صحنه های داستان (قسمت دوم)

صحنه های داستان برای برخی نویسندگان، فراتر از قابی بی جان در پس روایت، که موجوداتی زنده هستند. با هم برخی از مقاصد گردشگری، قوی ترین صحنه های داستان را بررسی می کنیم.

27 اردیبهشت 1401

سقلمه و کاربردهای آن در بورس

بسیاری از نظریه های اقتصادی و اقتصادی بر پایه دو اصل انسان عاقل اقتصادی و بازارهای کامل بنا شده اند. سیر مطالعاتی توسعه نظریه اقتصاد و اقتصادی رفتاری هم نشان می دهد که ابتدا سایمون عقلانیت کامل بازیگران و تصمیم گیران اقتصادی را زیر سوال برد و موضوع...

26 اردیبهشت 1401

فردوسی هزار سال است که بر تارک میراث فرهنگی ایرانیان می درخشد

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، فردوسی هزار سال است که بر تارک میراث فرهنگی ایرانیان می درخشد.

24 اردیبهشت 1401

دو سناریو حداقل دستمزد سال آینده؛ 5.6 یا 9 میلیون تومان؟

درحالی که براساس مصوبه شورای عالی کار سبد معیشت خانوار کارگری 8 میلیون و 979 هزار تومان برای یک خانوار کارگری با میانگین 3.3 نفر در ماه معین شد. به نظر می رسد، بر اساس معین 5.6 میلیون تومانی حداقل حقوق کارمندان در سال آینده به وسیله کمیسیون تلفیق، حداقل دستمزد...

17 اردیبهشت 1401

فروش نفت خام و میعانات گازی از شرکت ملی نفت به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع فروش نفت خام و میعانات گازی به اشخاص معرفی شده را به وسیله شرکت ملی نفت به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

14 اردیبهشت 1401

مشکل کمبود نیروی بهورز در دانشگاه ها جبران می گردد

عین اللهی گفت: یکی از برنامه های اصلی وزارت بهداشت افزایش تعداد خانه های بهداشت برای نیرو های بهورز است.

13 اردیبهشت 1401

دستور وزیر بهداشت برای ارائه خدمات درمانی به آرزو حضرتی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور پیگیری ویژه شرایط و نیز ارائه هرگونه خدمات درمانی به آرزو حضرتی ستاره جوان فوتبال زنان ایران را صادر کرد.

8 اردیبهشت 1401

ایران متعهد به انتها پیروز گفت وگوهای وین است

وزیر امور خارجه در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که ایران متعهد به سرانجام پیروز گفت وگوهای وین است و اضافه کرد:ما همه تصمیماتی که باید می گرفتیم را اتخاذ نموده ایم و جدیت خودمان را به طور کامل نشان داده ایم.

28 فروردین 1401

فیک نیوزها یکی از جعلیات رایج در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی با انتشار دو نمودار از کیفیت ترافیک اینترنت کشور نوشت: یکی از جعلیات رایج در فضای مجازی فیک نیوزها هستند. خبرهای جعلی که گاهی آنقدر باورپذیر آماده می شوند که ممکن است طیف بزرگی از...

26 فروردین 1401

موتور گردشگری ایران هرگز خاموش نمی گردد

یک کمپانی پیشگام در عرصه تحلیل بازار گردشگری دنیا در گزارشی ویژه به افزایش محبوبیت ایران به عنوان یک مقصد گردشگری در سراسر دنیا و رشد دو رقمی این صنعت درآمدزا طی سه سال اخیر پرداخته است.

15 اسفند 1400

کلهر: فدراسیون ها حق ندارند 20 درصد بودجه همگانی را خرج ورزش قهرمانی نمایند، از اظهارات بعضی رؤسای فدراسیون ها متاسف هستم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ها شرعاً و قانوناً حق ندارند 20 درصد مربوط به بودجه همگانی را صرف ورزش قهرمانی نمایند.

14 اسفند 1400

تقدیر سفیر کشورمان در ژاپن از فعال ورزشی کشتی ایرانی مقیم این کشور

سفیر کشورمان در توکیو از فعال ورزشی کشتی ایرانی مقیم ژاپن تقدیر کرد.

7 اسفند 1400

هجوم گردشگران، از پیامدهای مخرب شبکه های اجتماعی!

صنعت گردشگری نیز در پی فراگیرشدن شبکه های اجتماعی، دست خوش تغییرات شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا آثار مخرب این تغییرات را بشناسیم.

1 اسفند 1400

فیلم جنجالی چپ، راست بالاخره اجازه اکران گرفت

در حالیکه حاشیه های عدم اکران چپ، راست به اظهارنظر و واکنش های بعضی سینماگران منجر شده است، دبیرخانه اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران، کپی پروانه نمایش این فیلم را که قرار بود از چند روز آینده اکران گردد، منتشر کرد.

8 بهمن 1400

علی رمضانی به عنوان رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب شد

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، علی رمضانی را به عنوان رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

18 دی 1400

با وجود 13 متولی در حوزه حقوق کودک، اما اطلاعاتی از آن در اختیار نداریم

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد کارگروهی مشترک بین وزارت دادگستری و کمیسیون تشکیل شود تا به شرایط حقوق کودک در کشور رسیدگی شود.

11 دی 1400

ملاقات فرستاده آمریکا در امور یمن با معاون وزیر دفاع عربستان

فرستاده آمریکا در امور یمن که به عربستان سعودی سفر نموده است، با معاون وزیر دفاع این کشور ملاقات کرد.

16 آذر 1400

شروع سرشماری پاییزه حیات وحش در خراسان شمالی

خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه ها تحت مدیریت این استان شروع شد.

4 آذر 1400

جدیدترین رقم وام مسکن ، اجرای طرح جهش مسکن در 900 شهر

به گزارش خبرنگاران، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در هشتمین سفر استانی هیات دولت در بدو ورود به فرودگاه اردبیل اظهار کرد: از دیروز ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب طرح جهش فراوری مسکن شروع شده و تا این لحظه بخشی از متقاضیان با ورود به سامانه ثمن ثبت نام...

27 آبان 1400

شهر تهران در نیمه دوم 1400 متفاوت از نیمه اول سال خواهد شد، تجمیع 1200 حساب شهرداری تهران در خزانه واحد

خبرگزاری خبرنگاران- شهردار تهران گفت: با برنامه ریزی که برای شش ماهه دوم سال انجام داده ایم شهروندان تهرانی تفاوت جدی را در شش ماهه دوم سال 1400 خواهند دید و در واقع شهر تهرا ندر نیمه دوم سال 1400 متفاوت از شش ماهه اول سال خواهد بود.

25 آبان 1400
تعداد: (214)