با وجود 13 متولی در حوزه حقوق کودک، اما اطلاعاتی از آن در اختیار نداریم

به گزارش عینک ورساچه، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد کارگروهی مشترک بین وزارت دادگستری و کمیسیون تشکیل شود تا به شرایط حقوق کودک در کشور رسیدگی شود.

با وجود 13 متولی در حوزه حقوق کودک، اما اطلاعاتی از آن در اختیار نداریم

به گزارش عینک ورساچه، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بعد از انتها نشست با رحیمی وزیر دادگستری و در جمع عینک ورساچه در تشریح جزئیات نشست کمیسیون متبوع خود گفت: با توجه به برگزاری جلسه امروز و نقش مهم وزارت دادگستری در حمایت از حقوق کودک، مقرر شد تا کارگروهی مشترک بین وزارت دادگستری و کمیسیون تشکیل شود تا به شرایط حقوق کودک در کشور رسیدگی شود.

وی ادامه داد: هدف ما از تشکیل این کارگروه دستیابی به یک جمع بندی دقیق درباره آمار مقدار رعایت حقوق کودک در کشور است. علت اصلی آن هم این است که با وجود 13 ارگان متولی حقوق کودک در کشور این ارگان ها نمی توانند گزارش خوبی در این باره به ما ارائه کنند.

اسماعیلی در انتها گفت: سعی می کنیم در یک بازه زمانی دو ماهه متولی حقوق کودک را با تشکیل این کارگروه معین کنیم و بحث ساماندهی اتباع هم را انجام بدهیم. باید به این نکته هم اشاره کنیم که تا نتوانیم اتباع را ساماندهی کنیم به نتیجه دلخواه و در تراز نظام اسلامی نخواهیم رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با وجود 13 متولی در حوزه حقوق کودک، اما اطلاعاتی از آن در اختیار نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود 13 متولی در حوزه حقوق کودک، اما اطلاعاتی از آن در اختیار نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید