5 کلبه سازگار با محیط زیست مناسب برای سفرهای تابستان برای افراد گریزان از هتل

به گزارش عینک ورساچه، این کلبه های شگفت انگیز سازگار با محیط زیست، مناسب هر سلیقه ای می تواند باشد، از یک سفر عاشقانه اسکاتلندی گرفته تا یک کلبه ساحلی هلندی برای یک سفر محبت آمیز یا خانوادگی ... ساخته شده از مقوا.

5 کلبه سازگار با محیط زیست مناسب برای سفرهای تابستان برای افراد گریزان از هتل

عینک ورساچه - اتاق هتل خسته کننده و یا منازل اجاره ای مسطح بد را فراموش کنید و به طبیعت فکر کنید، رسمی نباشید و یک استراحت واقعی را در یک مکان واقعی انجام دهید.

1. Birch Cottage Eco Retreat، گلوسترشایر، انگلستان

سفر به این کلبه دوستدار محیط زیست، شما را به طور کامل با طبیعت زیبا احاطه می نماید. در سرتاسر خانه می توانید تأکید بر سبکی دنج و اکولوژیکی را مشاهده کنید، آن را با مواد طبیعی، محلی و منابع بازیافتی بازسازی نموده اند. سیستم گرمایشی مبتنی بر انرژی تجدید پذیر است که از دو صفحه خورشیدی عظیم حرارتی روی پشت بام و یک اجاق گاز چوبی استفاده می گردد.

2. کابین سازگار با محیط زیست، اوددورپ، هلند

به طرز باورنکردنی این کلبه تعطیلات از مقوای بازیافتی ساخته شده است و در پارک تعطیلات کربن واقع شده است. امکانات آشپزی، وای فای خوب (بدون تلویزیون) و یک تخت دونفره و دو تخته و یک فضای تراس اختصاصی وجود دارد. اما بچه ها استخر طبیعی مشترک را خواهند داشت و یک رستوران نیز در محوطه وجود دارد. دهکده سنتی تعطیلات ساحلی اوددورپ در همین نزدیکی است و با ساحل زیبای هلند محاصره می شوید.

3. اکو-اقامتگاه، کورسیکا، فرانسه

اقامت در بالای کوه با منظره جادویی از خلیج آژاکیو در کورسیکا، جایی است که می توانید این خانه اقامتی بی نظیر و جذاب را پیدا کنید. برق در اینجا توسط فتوولتائیک تأمین می گردد و آب توسط پنل های خورشیدی گرم می گردد. استخر به سه قسمت تقسیم می گردد و دارای سبک طبیعی است. پمپ آب با انرژی خورشیدی کار می نماید و پخت و پز در آشپزخانه مجهز در فضای باز امکان پذیر است.

4. ویلا کان جوم، مایورکا، اسپانیا

می خواهید چیزی با شکوه تر باشد؟ و احساس اجاره مکانی مجلل برای تعطیلات داشته باشد، این گوهر پنهان تمام امکانات مورد احتیاج در تعطیلات را در خود دارد اما هنوز یک کلبه تعطیلات دوستدار محیط زیست است که چهار خواب دارد. دارای انرژی خورشیدی است و با تمام مواد طبیعی الهام گرفته از طبیعت طراحی شده است. این مجموعه منظره پانورامای چشمگیر از کوه دارد. در باغ استراحتگاه های آفتاب وجود دارد که در اطراف یک استخر کوچک و زیبا، جایی که می توانید روز را با لذت بردن از محیطی آرام بگذرانید.

5. Craigmaddie Muir Roundhouse، شرق دانبارتونشایر، اسکاتلند

این کلبه تفریحی دوستدار محیط زیست در اسکاتلند، یک خانه مستقل چوبی با چشم اندازهای باورنکردنی مناسب برای تعطیلات تابستانی، با وان آب داغ در بیرون برای دو نفر مناسب است. این خانه گرد توسط پنل خورشیدی تغذیه می گردد و برق کمی نیز دارد (برای برق تلفن ها و تبلت ها کافی است). نمای 180 درجه از کف تا پنجره های سقفی هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید، پس از یک روز قدم زدن در ارتفاعات، می توان غروب آفتاب را تماشا کرد.

منبع : pebblemag

منبع: چمدان

به "5 کلبه سازگار با محیط زیست مناسب برای سفرهای تابستان برای افراد گریزان از هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کلبه سازگار با محیط زیست مناسب برای سفرهای تابستان برای افراد گریزان از هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید