راهنمای سفر

تفاوت متل با هتل چیست؟

تاریخچه ساخت هتل ها به سال های خیلی دور باز می شود، درحالی که متل ها با توسعه سفرهای جاده ای در اوایل دهه 1900 شکل گرفتند. متل ها بیشتر برای اقامت رانندگان بین راهی به وجود آمده بودند، ازاین رو نام گذاری این مراکز اقامتی نیز بر همین اساس انجام شده است.

3 اردیبهشت 1401

سفرنامه ی دلبر و دیگران

آب خنک شاهرود که چشم هایمان را باز می کند ؛ بازوبند یلمان را بر می داریم و سوار اتوبوس های کوچک می شویم ؛ اتوبوس هایی برای پیمودن راهی که چندان هموار نیست و به شهری به نام بیارجمند ختم می شود . شب تهران تمام نشده ، در اتوبوس هایمان نشسته ایم و صبح شاهرود...

8 آذر 1400

خبرنگاران توضیحات رئیس هما در انگلیس درباره پرواز فوق العاده لندن - تهران

لندن - خبرنگاران - رئیس هما در انگلیس با اشاره به پرواز فوق العاده 23 بهمن 1399 این شرکت هواپیمایی در جهت تهران - لندن و بالعکس بر لزوم تهیه گواهی آزمایش منفی کرونا از سوی تمام مسافران این پرواز تاکید نمود.

17 اسفند 1399

معرفی گران ترین هتل های جهان

اگر شما جزء کسانی هستید که علاقه مند به سفر بوده و به دنبال کشف کشورهای مختلف در سراسر جهان می باشید و از طرف دیگر در جستجوی سفری لوکس هستید بنابراین می بایست بر روی هتل خود تمرکز داشته باشید.

11 آذر 1399

68میلیون نفرشب اقامت در خراسان رضوی ثبت شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در شش ماه ابتدای سال جاری 68 میلیون و 547 هزار و 47 نفرشب اقامت در استان ثبت شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل 5درصد افزایش داشته است.

9 آبان 1398

معرفی دفتر خبرنگاران در استانبول

خبرنگاران در ترکیهخبرنگاران بزرگترین مجری تورهای مسافرتی و ارائه دهنده خدماتی با کیفیت به مسافران و آژانس های همکار در ایران است که دارای شعبی در دیگر نقاط دنیا نظیر ترکیه و انگلیس می باشد. خبرنگاران یکی از برجسته ترین شرکت های مسافرتی در زمینه سفر...

14 شهریور 1398

همه چیز درباره باغ گیاه شناسی وارنا

آشنایی با باغ گیاه شناسی وارناوارنا یکی از شهرهای توریستی در بلغارستان است که در امتداد دریای سیاه قرار گرفته و در اواخر فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. یکی از جاذبه هایی که پیشنهاد می کنیم حتما در سفر به این شهر از آن بازدید...

4 مرداد 1398

تصاویری باورنکردنی از هنر طبیعت در ایران

تصاویری جذاب از ایرانایران کشوری با جاذبه های متنوع و جذابی است که اگر بخواهیم برای کشف و بازدید آن ها زمان بگذاریم می بایست ماه دست از کار برداریم و از این شهر به آن شهر این کشور پهناور برویم. با توجه به اینکه در ایام نوروز هستیم و افراد زیادی هستند که...

8 تیر 1398

فراخوان سیزدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، انجمن موسیقی ایران فراخوان نحوه حضور هنرمندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در سه بخش اصلی موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی کلاسیک را منتشر کرد.

7 تیر 1398

دلبند به بخش رقابتی جشنواره فیلم استانبول راه یافت

مستند دلبند به کارگردانی یاسبر طالبی در بخش رقابتی بین الملل سی و هشتمین جشنواره فیلم استانبول در کشور ترکیه به روی پرده می رود.

6 تیر 1398

جزیره آشوراده را دریابید

گرگان- خبرنگاران- هرچند با عملیاتی شدن طرح اجرای گردشگری آشوراده، این جزیره با تحول اساسی روبرو خواهد شد، به نظر می رسد تا آن موقع نیازمند کارهای مقطعی و فوریتی برای تغییر حال و هوای نابسامان این پهنه خشکی دریای خزر هستیم.

2 تیر 1398