معرفی گران ترین هتل های جهان

به گزارش عینک ورساچه، اگر شما جزء کسانی هستید که علاقه مند به سفر بوده و به دنبال کشف کشورهای مختلف در سراسر جهان می باشید و از طرف دیگر در جستجوی سفری لوکس هستید بنابراین می بایست بر روی هتل خود تمرکز داشته باشید.

معرفی گران ترین هتل های جهان

هتل تنها محل اقامت نخواهد بود بلکه مهمترین جاذبه تعطیلات یا سفر شما به شمار می رود. بسیاری از هتل ها خدمات عالی و راحتی را به مشتریان خود ارائه می نمایند اما برخی از ان ها به دلیل ارائه خدمات استثنایی و همچنین نوآوری هایی که انجام داده اند محبوب تر شده اند.

حتی برخی از این ها به دلیل اینکه در مکان هایی خاص قرار گرفته اند مورد استقبال بسیار می باشند.

در این مطلب می خواهیم گران ترین هتل های دنیا در سال 2018 را برای شما معرفی کرده و دلایل قیمت های بالای آن ها را ارائه نماییم زیرا این هتل ها دارای ویژگی های خاصی هستند که صرف نظر از هزینه و قیمت آن ها را برای گردشگران جذاب تر از سایرین می نماید. پس با عینک ورساچه همراه شوید.

1)هتل ریتز کارلتون توکیو | Ritz Carlton Tokyo

این هتل در مرکز توکیو واقع شده و فقط چند دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. این محل اقامت 5 ستاره جایی مناسب برای اقامت در تعطیلات و یا اقامت برای کسب و کارهای شگفت انگیز است.

شما می توانید در این هتل از منظره هایی فوق العاده از شینجیو و همچنین خدمات عالی نهایت لذت را ببرید. این هتل اتاق هایی را برای ماه عسل زوج های جوان با دیواره های مرمر و همچنین ملافه های نرم ارائه می نماید. همچنین شما می توانید در اتاق خود فیلم را در تلویزیون های بزرگ تماشا کرده و به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشید.

خدمات اتاق های این هتل به صورت 24 ساعته بوده و علاوه بر این دارای مرکز تناسب اندام و استخر نیز می باشد. قیمت اقامت در این هتل به ازای هر شب 474 دلار بوده و این یکی از گران ترین هتل های دنیا به شمار می رود.

2)هتل گراند هایات کانس مارتینز | Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez

هتل گراند هایات کانس هتلی 5 ستاره و یکی از گران ترین هتل های دنیا بوده و در منطقه کروزت الیت واقع شده است. این هتل منظره ای زیبا از دریای مدیترانه به ویژه خلیج کن را به شما ارائه می نماید.

اینجا مکانی است که شما از اقامت خود لذت برده و می توانید از سواحل ری.یرا فرانسه لذت ببرید. این هتل شامل 409 اتاق لوکس به همراه 27 سویید شگفت انگیز می باشد. علاوه بر این تقریبا فضایی در حدود 2500 متر برای سالن های کنفرانس، سالن های عروسی و موارد دیگر وجود دارد.

3)سوییت ریاست جمهوری در ماندارین اورینتال | Presidential Suite at Mandarin Oriental Pudong

این هتل در یک آسمان خراش دیدنی در پودونگ و در شانگهای واقع شده است. هتل های شانگهای دارای سوییت های لوکس و عجیب و غریبی هستند. اقامت در ماندارین اورینتال پودونگ، سوییت ریاست جمهوری در شانگهای هزینه 24325 دلار به ازای هر شب را خواهد داشت.

مهمانان این هتل به دو باغ خصوصی در پشت بام این هتل دسترسی داشته و همگی ان ها منظره ای از طبقه بیست و پنجم و رو به رودخانه هوانگپو را مشاهده می نمایند. علاوه بر این ها شما می توانید از یک انبار خصوصی نوشیدنی، یک حمام با سنگ مرمر و سونا، یک آشپزخانه کامل و همچنین یک باشگاه ورزشی خصوصی لذت ببرید.

4)هتل پلازا آتنی | Hotel Plaza Athenee

هتل پلازا آتنی یکی از بزرگترین و گران ترین هتل های دنیا و همچنین یکی از گران ترین سوییت ها در پاریس می باشد. سوییت سلطنتی که در طبقه پنجم واقع شده است دارای منظره ای رمانتیک از شهر بوده و همچنین یک منظره ای بی نظیر از برج ایفل را نیز ارائه می نماید.

اتاق های هتل شامل مبلمان های فرانسوی و دیگر عتیقه های منحصر به فرد این کشور است. اقاما در این هتل به ازای هر شب 30 هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت. شما مناظری عاشقانه

را اینجا خواهید دید بنابراین می توان گفت این هتل مکانی مناسب برای زوج های جوان نیز به شمار می رود.

5)هتل جزیره لاوکالا | Laucala Island Resort

هتل جزیره لاوکالا یکی از لوکس ترین هتل های ایالات متحده بوده و همچنین یکی از گران ترین هتل های دنیا به شمار می رود. لاوکالا جزیره ای زیبا و اختصاصی در جنوب اقیانوس آرام می باشد. این مکان با شن های سفید در ساحل خود، برکه های فیروزه ای رنگ، کوه های سبز و درختان نخل خود با بسیاری از مکان های دیگر در دنیا متفاوت می باشد.

این هتل فوق العاده بوده و در اینجا طبیعت روح انسان را پاکسازی می نماید. این جزیره دارای 25 ویلای منحصر به فرد به سبک فیجی بوده که هر کدام دارای منظره ای از ساحل در مقابل خود می باشد.

همچنین می توان از استخرهای خصوصی ویلاها و همچنین دوش هایی که در فضای باز قرار گرفته اند نیز لذت برد. البته که لازم به ذکر است اقامت در این هتل رویایی به ازای هر شب 40 هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.

6)هتل چهار فصل، پنت هاوس تی وارنر | Ty Warner Penthouse

پنت هاوس تی وارنر، هتل چهار فصل دارای یکی از مجلل ترین سوییت های NYC در دنیا بوده و مکانی معروف برای مسافرت شناخته می شود که در نیویورک واقع شده است. این هتل یک مکان متمایز و شگفت انگیز بوده و شامل آثار هنری اصل از هنرمندان بین المللی است.

پنت هاوس تی وارنر سوییتی با ویعت 400 متر مربع بوده و منظره ای پانوراما از بالکن های شیشه ای به مهمانان خود ارائه می نماید. مهمانان می توانند از خدمات چندگانه این هتل شامل یک درمانگر شخصی و راننده خصوصی برای سفر بدون محدودیت استفاده نمایند.

7)کاخ جمیرا بدروم | Jumeirah Bodrum Palace

کاخ جمیرا بدروم یکی از برجسته ترین هتل های هند و همچنین یکی از گران ترین هتل های دنیا به شمار می رود. این هتل در نزدیکی ساحل توربا بوده و شما می توانید از اقامتی شگفت انگیز در ان لذت ببرید.

این کاخ دارای 110 اتاق بوده که هر کدام از آن ها دارای صفحه نمایش LED، مراکز آبگرم و استخرهای سرپوشیده و روباز می باشند. مزایای دیگری که شما می توانید در این هتل از ان استفاده نمایید، مرکز مراقبت از بچه ها و مهد کودک، اینترنت بی سیم، دکه روزنامه فروشی و همچنین فروشگاه های هدیه می باشد. این هتل دارای اتاق های جلسات 12 متری و خدماتی نظیر اسکن اکسپرس، مبادله ارز و … می باشد.

8)هتل کالا دی والپه | Hotel Cala di Volpe

این هتل که در ایتالیا واقع شده است دارای منظره ای زیبا و دیدنی بوده و چشم اندازی بی نظیر از دریای مدیترانه را ارائه می نماید. این هتل شبیه به یک روستای باستانی ساخته شده و در اینجا شما می توانید از ورزش، حمام آبگرم و استخرهای خصوصی لذت ببرید.

سوییت ریاست جمهوری در هتل کالا دی والپه در ساردینیا اتاق خواب هایی با سیستم سولاریوم و استخر اختصاصی را ارائه کرده و همچنین یک منطقه برای تناسب اندام نیز در آن وجود دارد. هرچند که هزینه اقامت در این سوییت به ازای هر شب در حدود 26 هزار دلار می باشد.

9)برج العرب | Burj Al- Arab

برج العرب یکی از معروف ترین نشانه های امارات متحده عربی می باشد. این هتل در یک جزیره مصنوعی به شکل یک بادبان و با ارتفاع 321 متر از سطح دریا ساخته شده است. برج العرب یکی از گرانترین هتل های دنیا و دبی بوده و بخشی از مجتمع ساحلی جمیرا به شمار می رود.

برای رسیدن به این هتل حدود نیم ساعت از فرودگاه دبی می بایست حرکت نمایید و هر کدام از طبقات آن دارای پذیرش خصوصی می باشد. مهمانان این هتل خدمات برجسته و دیدنی را تجربه خواهند کرد و برج العرب استانداردهای جدیدی را در مهمان نوازی و هتل داری به صورت منحصر به فرد ایجاد کرده است.

از جمله جاذبه های این هتل یک رستوران زیر دریا است که همانند یک زیر دریایی می باشد. برای تمامی این موارد برج العرب به عنوان یک هتل هفت ستاره شناخته شده و هزینه اقامت در ان به ازای هر شب در حدود 28 هزار دلار می باشد.

مواردی که در بالا مطرح شد گران ترین هتل های دنیا بوده و برای اینکه شما بتوانید از زمان خود در هتل های لوکس این چنینی لذت ببرید می بایست پول و هزینه آن را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روی کیفیت و خدمات قرار دهید.

البته که این هتل های گران قیمت هستند اما تجربه ای که به دست می آورید در مقابل پول پرداختی ارزش دارد.

از طرف دیگر در هنگام جستجوی هتل مورد نظر خود از قلم نیاندازید که همه چیز در مورد کیفیت و قیمت نمی باشد بلکه منظره اتاق شما نیز بسیار مهم می باشد و در صورتی که در سفر کاری هستید می بایست بدانید که هتل حتما اتاق جلسه یا کنفرانس داشته باشد.

خارج از هر بعد مالی و ارزشی برای اینکه در سفر پیش رو بتوانید بهترین استفاده را رو از مسافرت خود داشته باشید میتوانید همیشه دنبال بهترین باشید .

هتل

منبع: الی گشت

به "معرفی گران ترین هتل های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گران ترین هتل های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید