بازاریابی و فروش

فروش اینترنتی دو مدل برنج با قیمت دولتی از امروز

خبرنگاران- مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: از امروز عرضه دو قلم برنج شیرودی ممتاز با قیمت 42 هزار تومان و فجر با قیمت 32 هزار تومان در سامانه بازرگام شروع می گردد.

17 اردیبهشت 1401

فروش نفت خام و میعانات گازی از شرکت ملی نفت به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع فروش نفت خام و میعانات گازی به اشخاص معرفی شده را به وسیله شرکت ملی نفت به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

14 اردیبهشت 1401

شروع پیش فروش بلیط قطار بهمن ماه از امروز

پیش فروش بلیط قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا 15 بهمن ماه امسال، به صورت اینترنتی و حضوری از هم اکنون در سراسر کشور شروع شده است.

25 فروردین 1401

با درج قیمت تولیدکننده، قیمت ها کاهش می یابد؟

به گزارش خبرنگاران، سید رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از دستور جلسه های امروز کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تنظیم بازار بود. وظایف تنظیم بازار بین وزارتخانه ها تقسیم شده، به طوری که تنظیم بازار مواد غذایی مانند...

4 اسفند 1400

هجوم گردشگران، از پیامدهای مخرب شبکه های اجتماعی!

صنعت گردشگری نیز در پی فراگیرشدن شبکه های اجتماعی، دست خوش تغییرات شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا آثار مخرب این تغییرات را بشناسیم.

1 اسفند 1400

12 علت که کسب وکار شما باید روی ساک دستی سرمایه گذاری کند!

ما اغلب می بینیم که اغلب صاحبان مشاغل تنها تمایل دارند که به محصولات توجه نمایند. محصولات شما نسبت به موفقیت آینده کسب وکار شما بسیار مهم هستند. با این حال، شما باید درک کنید که چاپ برند شما بر روی بسته بندی خصوصا بسته بندی که به داخل منزل مشتریان شما می...

24 بهمن 1400

تست های رایگان شغلی

با آزمون های شغلی کاران مهارت هایتان را بسنجید و حرفه ای ترین نیروها را استخدام کنید.

22 بهمن 1400

اتاق خودکشی ون گوگ در نزدیکی پاریس، مقصد گردشگری

اتاق کوچکی در دهکده ای نزدیک پاریس وجود دارد که ونسان ون گوگ دو ماه پایانی عمر خود را در آنجا سپری نموده است و امروز یکی از جاذبه های گردشگری فرانسه محسوب می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا این اتاق رمزآلود را ببینید.

18 بهمن 1400

12 نکته مهم راهنمای خرید کفش عروس شیک و راحت

خرید کفش عروسی جزو اولین برنامه های مهم برگزاری یک جشن عروسی است. اگر قصد دارید جشن عروسی بگیرید یا برای عکاسی عروسی در پی یک کفش راحت و طبی هستید، قطعاً آنالیز راهنمای خرید کفش عروس در این مقاله می تواند به شما یاری کند تا یک کفش عروس نو و شیک و در عین...

10 بهمن 1400

دومین فروش نقدی ایران خودرو بدون صف قرعه کشی

گروه صنعتی ایران خودرو دومین مرحله فروش فوق العاده بدون قرعه کشی خودروی هایما S 7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک را از 10 صبح امروز (چهارشنبه/12 آبان ماه) اجرا می نماید. مهلت ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت وجود دارد. قیمت خودرو ها قطعی است و نهایتا ظرف سه ماه آینده...

11 آذر 1400

فلفل کاین و خواص آن

فلفل کاین به دلیل طعم بسیار تندی که دارد بسیار معروف است و در غذاهای بسیاری به عنوان طعم دهنده مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما جالب است بدانید که این ادویه تند قرمز روشن فواید سلامتی زیادی را در خود جای داده است. در ادامه با خواص آن آشنا خواهید شد. ...

21 آبان 1400

طرح جهش مسکن بر کدام نمادهای بورسی تاثیرگذار است؟

به گزارش خبرنگاران، امروز ثبت نام طرح جهش مسکن شروع می شود و مشمولان این طرح می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. دولت نو از همان ابتدا شروع به کار خود از ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال خبر داد.

18 آبان 1400

راز پلی که 180 هزار دلار فروخته شد، چیست؟

یک پل چوبی در حومه انگلستان به ارزش دو برابر قیمت برآورد شده فروخته شد.

30 مهر 1400

قیمت لیفان X70 اعلام شد

قیمت لیفان X70 اعلام شد. در ادامه بررسی مشخصات فنی، رفاهی و آپشن های این خودرو کراس اوور چینی در ایران را بخوانید.

23 مهر 1400

ضرورت ساماندهی بازار تلفن همراه با شروع سال تحصیلی

شروع سال تحصیلی و احتیاج دانش آموزان به تلفن همراه برای شرکت در کلاس های مجازی، ساماندهی بازار تلفن همراه را بیش از پیش ضرورت بخشیده است.

27 شهریور 1400

شاخص فعالیت های ساخت و ساز مردادماه در نقطه 38.5 نهاده شد

تهران (پانا) - اتاق تعاون ایران بیان کرد فعالیت های ساخت وساز تخصصی ساختمان در طرح شامخ کل مردادماه با قرارگیری در نقطه 38.57 نسبت به تیرماه نزولی شد که نشان از کاهش قابل توجه فعالیت ها نسبت به ماه قبل دارد.

16 شهریور 1400

قیمت روز گوشی موبایل در 8 اردیبهشت

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 8 اردیبهشت را مشاهده می کنید.

6 شهریور 1400

قطعی برق، همدست کرونا برای رکود در بازار شد!

قطعی برق به اسم یک مشکل ضرر بار و جبران ناپذیر، به مسائل قبلی بعضی از صنوف اضافه شده است.

3 شهریور 1400

بخشنامه های هواپیمایی سان اکسپرس

بخشنامه های هواپیمایی سان اکسپرس | آخرین به روز رسانی 99/11/07در این مطلب می توانید تمامی بخشنامه های هواپیمایی سان اکسپرس را از تاریخ 99/07/01 به بعد دنبال نمایید.

10 مرداد 1400

آی پد نو اپل با ظاهری شبیه به آیفون 12

بر اساس اظهارات یک شخص خبرچین با نام استیو موزر در توئیتر، شرکت اپل احتمالا در پی عرضه مدل تازه آی پاد تاچ در اواخر امسال میلادی است.

26 تیر 1400
تعداد: (86)