راه اندازی نیروگاه خورشیدی 3 مگاواتی در مرکز

به گزارش عینک ورساچه، خبرنگاران - مدیر دفتر نظارت بر مولدهای مقیاس کوچک، فراوری پراکنده و انرژی های نو شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از راه اندازی سه مگاوات ظرفیت نیروگاهی سامانه های خورشیدی در شهر تهران اطلاع داد.

راه اندازی نیروگاه خورشیدی 3 مگاواتی در مرکز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، نقی اکبرپور با اعلام این خبر گفت: توسعه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و بهره برداری از 1.5 مگاوات نیروگاه خورشیدی دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به همراهی سازمان های دولتی و نهادهای عمومی در این زمینه اضافه کرد: ظرفیت سامانه های خورشیدی نصب شده در سازمان های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی مرکز، در حدود 2 مگاوات است که در این میان بانک ملی و شهرداری تهران بیشترین ظرفیت نصب شده را به خود اختصاص داده اند.

مدیر دفتر نظارت بر مولدهای مقیاس کوچک، فراوری پراکنده و انرژی های نو شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار کرد: سال گذشته از نیروگاه های خورشیدی نصب شده 4 هزار مگاوات ساعت انرژی فراوری شده است که این اندازه انرژی معادل جلوگیری از انتشار 2 هزار و 617 تن گاز دی اکسید کربن و منافع حاصل از آن معادل کاشت بیش از 60 هزار اصله درخت 10 ساله است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "راه اندازی نیروگاه خورشیدی 3 مگاواتی در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی نیروگاه خورشیدی 3 مگاواتی در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید