افشای مشخصات کلیدی گوشی تازه Relame 9i

به گزارش عینک ورساچه، شایعه شده است که Realme گوشی هوشمند تازه Realme 9i را در ژانویه 2022 به جهانیان معرفی خواهد نمود. هفته گذشته، وب سایت ThePixel.vn رندر های مفهومی گوشی مدل Realme 9i را به اشتراک گذاشت. امروز، همین وب سایت مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نیز فاش کرد.

افشای مشخصات کلیدی گوشی تازه Relame 9i

به گزارش عینک ورساچه، طبق گفته این وبسایت ویتنامی، گوشی هوشمند Realme 9i از تراشه اسنپدراگون 680، یک چیپست 6 نانومتری، که از اتصال 4G LTE پشتیبانی می نماید، استفاده خواهد نمود. گفتنی است که اسنپدراگون 680 چیپست تازهی است که همراه با چیپست های اسنپدراگون 480+، اسنپدراگون 695 و اسنپدراگون 778G+1 رونمایی شده است.

افشاگر دنیای فناوری، Chun، اعلام نموده است که گوشی تازه Realme 9i دارای یک پنل LCD است که وضوح +Full HD و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. وی اضافه نمود که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. رندر هایی که از این گوشی منتشر شده، نشان می دهد که طراحی آن از گوشی پرچمدار Realme GT Neo2 الهام گرفته است.

با توجه به رندر های گوشی Realme 9i، این گوشی دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار در جلو خواهد بود و پنل پشتی آن دارای یک مجموعه دوربین سه گانه است. بعلاوه انتظار می رود که برای تأمین امنیت، از اسکنر اثر انگشت در کناره استفاده شده باشد.

شایعات حاکی از آن است که سری Realme 9 دارای چهار مدل Realme 9، Realme 9i، Realme 9 Pro و Realme 9 Pro+ است. رونمایی از این چهار مدل به احتمال فراوان در ژانویه و فوریه 2022 برگزار خواهد شد. گزارش ها نشان می دهد که گوشی Realme 9i دارای شماره مدل RMX3941 است و شماره مدل RMX3392 / RMX3393 مربوط به Realme 9 Pro+ است.

در ارتباط با این خبر می توان اضافه نمود، سازنده چینی در این ماه گوشی Realme GT 2 Pro را با چیپست پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 رونمایی خواهد نمود. انتظار می رود این گوشی، صفحه نمایش 6.51 اینچی 120 هرتزی FHD+ OLED، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 125 واتی UltraDart را ارائه دهد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات کلیدی گوشی تازه Relame 9i" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کلیدی گوشی تازه Relame 9i"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید