بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

مشکل کمبود نیروی بهورز در دانشگاه ها جبران می گردد

عین اللهی گفت: یکی از برنامه های اصلی وزارت بهداشت افزایش تعداد خانه های بهداشت برای نیرو های بهورز است.

13 اردیبهشت 1401

تبدیل شدن میل های کوره های آجرپزی طلاب مشهد به جاذبه گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خبر از تبدیل شدن میل های کوره های آجرپزی طلاب مشهد به جاذبه گردشگری داد.

30 بهمن 1400

ساعت ملکه ویکتوریا در شاه عبدالعظیم اسقاطی شد

ساعت آستان حضرت عبدالعظیم شهرری، که هدیه ملکه ویکتوریا به ناصرالدین شاه بود، اسقاطی شد. این ساعت تاریخی، که شاید نمونه دیگری از آن تنها در شمس العماره باشد، قدمتی حدود دویست سال دارد.

15 بهمن 1400

معبد آناهیتا بهسازی و عایق بندی شد

معبد آناهیتا که یکی از آثار منحصربه فرد به جای مانده از اوایل حکومت ساسانیان است به منظور جلوگیری از نفوذ آب به سقف دالان ها، بازسازی شد.

25 دی 1400

تازه ترین تصاویر کیم جونگ اون پس از یک ماه، ساخت اتوپیای سوسیالیستی در مرز چین و کره

تازه ترین تصاویری که از کیم جونگ اون منتشر شده مربوط به بازدید از یک پروژه اقتصادی در مرز مشترک با چین است.

10 دی 1400

راهکارهای کنترل خشم

عصبانیت احساسی طبیعی است و می تواند هنگام عبور از مسائل و مسائل مختلف، چه در خانه و چه در محل کار، به شما یاری کند. اما اگر عصبانیت، از کنترل خارج شده و تهاجمی، انفجاری یا حتی منجر به برخوردهای فیزیکی گردد، مشکل ساز است، لذا کنترل عصبانیت بسیار مهم...

7 آذر 1400

راز پلی که 180 هزار دلار فروخته شد، چیست؟

یک پل چوبی در حومه انگلستان به ارزش دو برابر قیمت برآورد شده فروخته شد.

30 مهر 1400

راز مهمی که قبل از زالو درمانی حتما باید بدانید

زالو درمانی برای خیلی از بیماری ها و مسائل معجزه می نماید در صورتی که خیلی از افراد از خواص آن بی اطلاعند و از آن استفاده نمی نمایند.

30 مرداد 1400

دلیل حادثه اتوبوس خبرنگاران یکشنبه اعلام می گردد

خبرنگاران : جانشین رئیس پلیس راهور ناجا: تا شنبه یا یکشنبه جمع بندی دقیق کارشناسان درباره دلیل حادثه اتوبوس خبرنگاران را می توانیم اعلام کنیم.

12 مرداد 1400

جاذبه های تاریخی و گردشگری بیجار در استان کردستان کم نظیر است

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، علیرضا زندیان روز چهار شنبه 11 فروردین ماه 1400 با همراهی باب الله حسنی مسئول اداره بیجار و تنی چند از مسئولان در بازدید از آثار تاریخی این شهرستان، گفت: برطرف مشکلاتی که در بازار...

31 فروردین 1400

عباس عبدی؛ خوزستان خوزستان!

عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: هنگامی که به نقشه شرایط کرونای استان های کشور نگاه می کنیم، فقط یک استان را قرمز می بینیم. شاید این جمله آقای وزیر بهداشت بهتر از هر چیز دیگری تفاوت این استان را با سایر مناطق کشور ترسیم...

18 فروردین 1400

اجاره مدارس در خارج از ساعات رسمی

به گزارش خبرنگاران، علی الهیار ترکمن معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابتدای بهمن ماه، قانون تنظیم بعضی مقررات اقتصادی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مشتمل بر پنج ماده و چهار تبصره را که در راستای اجرای اصل یکصد و بیست و سوم...

6 اسفند 1399

اعلام واگذاری حمام تاریخی روستای لکان خمین

ایسنا/ براساس سخنان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین، واگذاری حمام تاریخی روستای لکان خمین صورت می گیرد.

20 بهمن 1399

لشگر صدمیلیونی گرسنگان کرونا

رامین امینی زارع*؛ همین چند روز پیش، روز جهانی غذا درواپسین سال سده پانزدهم خورشیدی که برابر با ورود به هفتادوششمین سالگرد تأسیس سازمان خواروبار وکشاورزی ملل متحد یاهمان (FAO)، به عنوان یکی از ارکان مهم سازمان ملل متحد بود، در شرایطی استثنایی فرا رسید...

30 آبان 1399

قیمت و حافظه ذخیره سازی مدل های مختلف آیفون 12 معین شد: ظرفیت دو برابر بیشتر ولی همان قیمت آیفون 11

به نظر می رسد قیمت انواع مدل های آیفون 12 زودتر از 13 اکتبر معین شدند و خبر خوب اینکه برای خرید آیفون های جدید اپل نیازی به پول زیادی نیست؛ البته به دلار!

18 آبان 1399

معرفی کوتاه تعدادی از زیباترین معابد هند

بناهای تاریخی و باستانی باقی مانده در کشورهای مختلف یکی از راه های شناخت فرهنگ، هنر و معماری آن سرزمین به حساب می آیند. اما، در این میان بناهای مذهبی به جا مانده بدلیل داشتن ارزش و قرب بیشتر دارای شکوه و جلال بالاتری بوده و مکان های مناسبتری برای پی بردن...

7 تیر 1399

5 کلبه سازگار با محیط زیست مناسب برای سفرهای تابستان برای افراد گریزان از هتل

این کلبه های شگفت انگیز سازگار با محیط زیست، مناسب هر سلیقه ای می تواند باشد، از یک سفر عاشقانه اسکاتلندی گرفته تا یک کلبه ساحلی هلندی برای یک سفر محبت آمیز یا خانوادگی ... ساخته شده از مقوا.

23 خرداد 1399

آذر؛ گرم ترین ماه زمین شد

براساس گفته دانشمندان اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده، نوامبر 2019 (آذر ماه) دومین ماه نوامبر گرم در رکورد جهانی اقلیمی 140 ساله اخیر بود.

13 بهمن 1398

سکونت بیش از 50 درصد شهروندان مرکز شهر تهران در بافت فرسوده

با توجه به سکونت نیمی از شهروندان منطقه 11 در محله های دارای بافت فرسوده، کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلان شهر تهران، ارتقای کیفیت زندگی و برطرف مسائل شهری را پیگیری می نماید.

27 دی 1398