نوشته های کوتاه امیر علی بنی اسدی کتاب شد

به گزارش عینک ورساچه، تهران (پانا) - کار سخت آدمیزادی مجموعه نوشته های کوتاه امیرعلی بنی اسدی است که با رویکرد روانشناسی بر اساس تجربه های زیسته نویسنده از سوی انتشارات آفتابکاران منتشر و روانه بازار کتاب شد.

نوشته های کوتاه امیر علی بنی اسدی کتاب شد

کتاب کار سخت آدمیزادی مجموعه نوشته هایی از امیرعلی بنی اسدی به تازگی از سوی نشر آفتابکاران منتشر شد؛ پیش از کتاب هم دو رمان اسمت را می گذارم باران و تهران بهمن 2600 از امیر علی بنی اسدی نویسنده و استاد دانشگاه ویکتوریا در کانادا منتشر شده است.

کتاب کار سخت آدمیزادی یک مجموعه ای از نوشته های کوتاه این نویسنده است که رویکرد روانشناختی دارد و در یک دوره زمانی هفت ساله نوشته شده و حاصل تجربیات زیسته نگارنده است که آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

امیرعلی بنی اسدی درباره نوشته های کوتاه این کتاب می گوید: مجموعه نوشته های کار سخت آدمیزادی تجربه زیسته من است وجنبه شاعرانه ندارد، در واقع چیزهایی است که من خودم به آنها رسیدم؛ یکی از مسائل ما این است که تجربیات مان را در اختیار یکدیگر قرار نمی دهیم شاید اگر ما تجربیات زیسته مان را در اختیار یکدیگر قرار دهیم بسیاری از اشتباهات رخ نمی داد و مسائل جامعه هم کم می شد.

بنی اسدی در یکی از این نوشته ها که بر جلد کتاب هم آمده است می گوید: من کلمات را دوست دارم. کلمات بودند که من را با تو آشنا کردند، من را به تو رساندند، من را روبه روی تو نشاندند. کلمات را که از من بگیرند نه با تو حرفی برای زدن دارم نه با خود، نه از تو شکایتی دارم نه از خود. کلمات همه چیز من اند، پس وقتی بیایم، کلماتم را همراه خود می آوردم. زیاد هم می آوردم. می چینمشان روی میز، می ریزمشان در چای و قهوه، مثل آب به صورتت می زنمشان، مثل سرمه به چشمانت می کشمشان، مثل گردنبند به گردنت می اندازمشان، مثل بالش می گذارمشان زیر سرت، مثل پتو می کشمشان روی تنت. آن وقت جل و پلاسم را هم که بخواهم جمع کنم، اول کلماتم را جمع می کنم. می ریزمشان در چمدانم، هر آنچه در چمدان جا نشود در جیب پنهان می کنم، هر آنچه باقی بماند می سپارم به باد. وقتی می روم، کلمات را هم می برم. من با کلمات می آیم، با کلمات هم می روم.

کتاب کار سخت آدمیزادی نوشته امیرعلی بنی اسدی در 160 صفحه و با تیراژ 300 نسخه به قیمت 38 هزار تومان وارد بازار کتاب شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نوشته های کوتاه امیر علی بنی اسدی کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشته های کوتاه امیر علی بنی اسدی کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید