ترکیه میزبان نشر ایران شد

به گزارش عینک ورساچه به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب ترکیه از تاریخ 22 تا 25 آبان ماه برگزار می شود. بخش عمومی این نمایشگاه تا اول آذرماه دایر است.

ترکیه میزبان نشر ایران شد

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 25 هزار مترمربع برگزار می شود. فضایی که به ناشران اختصاص یافته 13 هزار متر مربع است. کشورهای کره جنوبی، آذربایجان، آلمان، ایران، رومانی، امارات، بوسنی و هرزگوین، اوکراین، هندوستان، مجارستان، کانادا و قبرس در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. تعداد 6800 ناشر از کشور ترکیه درسی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب ترکیه حضور دارند.

شعار امسال نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول فلسفه و انسان است و آلمان هم مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه یادشده است که 253 مترمربع برای فعالیت های این کشور اختصاص یافته است.

غرفه ایران در این نمایشگاه هم 15 مترمربع مساحت دارد که در آن 200 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، هنر، ایران شناسی، ادبیات، داستان های شاهنامه و مذهبی در غرفه ایران به نمایش درآمده است.

معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ و لوح فشرده، دعوت از ناشران بین الملل برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و برگزاری روز ایران از جمله فعالیت های موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه استانبول است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترکیه میزبان نشر ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه میزبان نشر ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید