نقش نیمار در انتقال دی یونگ به بارسلونا

به گزارش عینک ورساچه، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در انتخاب شدن آبی و اناری های کاتالونیا توسط هافبک آژاکس نقش داشته است.

نقش نیمار در انتقال دی یونگ به بارسلونا

به گزارش عینک ورساچه و به نقل از نشریه آس اسپانیا، نیمار مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در انتقال فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی تیم فوتبال آژاکس به بارسلونا تأثیرگذار بوده است.

پدیده خط میانی تیم فوتبال آژاکس برای انتخاب تیم بعدی اش سه گزینه داشت که شامل بارسلونا، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن می شد. گفته می گردد که او در ابتدا به هم تیمی هایش اعلام نموده f,n که PSG را انتخاب نموده اما هفته گذشته تعیین شد که این بازیکن ملی پوش بارسلونا را به عنوان تیم فصل آینده اش انتخاب کرد.

طبق گزارش نشریه آس دی یونگ برای انتخاب مقصد بعدی اش تردید داشته اما نیمار در رفع شدن تردید او تأثیرگذار بوده است. در واقع نیمار بدون آنکه خودش بداند در حق بارسلونا لطف بزرگی نموده و سبب شد که یکی از استعداد های آینده دار فوتبال اروپا به تیم سابق او ملحق گردد. او با انگیزه فراوانی که برای بازگشت به بارسلونا نشان داده و پیغام هایی که در پیغام رسان واتساپ برای مدیران این باشگاه و هم تیمی های سابقش (برای فراهم آوردن شرایط بازگشت او) ارسال نموده، دی یونگ را به شیوه ای غیرمستقیم از انتخاب پاری سن ژرمن منصرف و مجاب نموده که با بارسلونا قرارداد ببندد.

ظاهراً بعضی از اعضای باشگاه بارسلونا با پی بردن به مردد بودن دی یونگ برای انتخاب قهرمان فصل گذشته لالیگا و پاری سن ژرمن، پیغام هایی که نیمار برای آنها ارسال نموده (پیغام هایی حاوی نارضایتی وی از سطح کیفی لیگ فرانسه، رویکرد خشن رقبای PSG نسبت به بازیکنان این تیم و آب و هوای پاریس) را به دی یونگ نشان داده اند و به این شیوه او را مجاب نموده اند که بارسلونا را به PSG ترجیح دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نقش نیمار در انتقال دی یونگ به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش نیمار در انتقال دی یونگ به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید