درگیری لفظی کومان با نیمکت&zwnjنشینان یوونتوس در نوکمپ

به گزارش عینک ورساچه، در شب شکست بارسلونا مقابل یوونتوس در استادیوم خانگی اش، سرمربی این تیم از کوره در رفت.

درگیری لفظی کومان با نیمکت&zwnjنشینان یوونتوس در نوکمپ

به گزارش عینک ورساچه، جدال حساس تیم های فوتبال بارسلونا و یوونتوس در استادیوم نوکمپ در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته (سه شنبه) برگزار گردید با حواشی زیادی همراه بود.

یکی از آنها درخواست بازیکنان و نیمکت نشینان تیم فوتبال یوونتوس از داور مسابقه برای اخراج کلمن لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا بود که در محوطه جریمه این تیم به وضوح توپ را با دستش زد و منجر به اعلام دومین پنالتی به سود یوونتوس و سومین گل این تیم شد.

لنگله قبل از ارتکاب این خطا، کارت زرد گرفته بود و به همین دلیل یوونتوسی ها پس از تأیید شدن خطای او توسط داور با تماشای VAR، خواستار مجازات دوباره او با کارت زرد و اخراجش بودند که البته این اتفاق صورت نگرفت.

درخواست آنها اما خشم رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را به همراه داشت و او با نیمکت نشینان یوونتوس درگیری لفظی پیدا کرد و چندین بار به آنها گفت خفه شوید، دهان تان را ببندید. واکنش بازیکنان یوونتوس هم به ابراز خشم مربی هلندی تنها خنده بود.

بارسلونا با قبول باخت 3 بر صفر در خانه، صدر جدول گروه G را به یوونتوس تقدیم کرد تا در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی در گلدان دوم قرار بگیرد و حالا باید منتظر رویارویی با یکی از تیم های اول سایر گروه ها باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درگیری لفظی کومان با نیمکت&zwnjنشینان یوونتوس در نوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی کومان با نیمکت&zwnjنشینان یوونتوس در نوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید