بارسلونا در میزان تیمی کوچک و ضعیف؛ فصل سختی در پیش است!

به گزارش عینک ورساچه، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی هلندی شب گذشته یکی از بدترین بازی های های آبی اناری ها را به نمایش گذاشت.

بارسلونا در میزان تیمی کوچک و ضعیف؛ فصل سختی در پیش است!

به گزارش عینک ورساچه، شب گذشته خبر رسید پس از فزونی 3-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 به نظر می رسد دوباره بحران و حاشیه به باشگاه بارسلونا برگشته است. گفته می گردد پس از بازی، خوان لاپورتا با رونالد کومان درگیری لفظی داشته است. اما راجر تورلو خبرنگار ورزشی موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد بعد از این ملاقات جلسه ای فوری میان لاپورتا، یوسته و آلمانی برگزار شده است تا در خصوص آینده رونالدو کومان تصمیم گیری گردد. این منبع مدعی شده است این سه تصمیم گرفته اند به کومان یک فرصت دوباره بدهند تا عملکردش با وجود بازیکنان کامل تیم دوباره آنالیز گردد، در صورتی که با تیم کامل و بدون مصدوم شرایط بهتر نشد با این سرمربی قطع همکاری گردد.

بایرن مونیخ شب گذشته با نتیجه 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ به پیروزی رسید تا آن ها رکورد برد در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا طی 18 فصل اخیرشان در این مسابقات را ثبت نمایند و بارسلونا هم برای اولین بار در 24 سال اخیر، در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا باخت. می توان گفت طرفداران بی طرف، از ادامه فرایند پیروزی های بایرن مونیخ در اولین بازی شان در لیگ قهرمانان اروپا متعجب نشدند چرا که برد شاگردان ناگلزمان در نیوکمپ، دور از انتظار نبود. پیش تر انتظار می رفت جدال بارسلونا و بایرن مونیخ، بازی حساسی میان دو غول فوتبال اروپا باشد اما در حال حاضر بارسا مثل گذشته آماده نیست و نمی توان ملاقات دیشب بارسا و بایرن را ملاقاتی در سطح جدال غول ها دانست.

بایرن مونیخ که از فصل 04-2003 به مدت هجده فصل بازی های اولش در لیگ قهرمانان اروپا را برده، 45 گل زده و فقط 2 گل خورده است و این در حالی است که بارسلونا در 10 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، 21 گل خورده است. باواریایی ها در 19 بازی خارج خانه اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا، شکست نخورده اند که این طولانی ترین فرایند شکست ناپذیری یک تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است (15 برد و 4 تساوی). اولین بازی یولیان ناگلزمن در لیگ قهرمانان اروپا به اسم سرمربی بایرن مونیخ، فرایند گلزنی های پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان را به 23 بازی رساند.

توماس مولر که شب گذشته مقابل بارسلونا گل زد، هفتمین گلش در ششمین بازی برابر کاتالان ها در این تورنمنت را به ثمر رساند. هیچ بازیکنی به مقدار توماس مولر، دروازه بارسلونا را در لیگ قهرمانان باز نکرده اما روبرت لواندوفسکی هم نمایشی خیره نماینده در این ملاقات داشت. لواندوفسکی که نود و دومین بازی اش در لیگ قهرمانان را انجام داد، گل های 74 و 75 خود را به ثمر رساند تا برای هجدهمین بازی متوالی برای بایرن مونیخ در تمام تورنمنت ها گل زده باشد.

بارسلونا هم دیگر یک شماره 10 درخشان در ترکیب خود ندارد. لیونل مسی که به پاری سن ژرمن رفته و آنسو فاتی، وارث او هم به خاطر مصدومیت زانو همچنان دور از میادین است. بارسلونا پس از شکست 2-3 مقابل نیوکاسل در سال 1997، برای اولین بار در ملاقات نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا باخت. هدف و انتظارات باشگاه بارسلونا در فصل جاری مثل چند سال قبل نیست و این از ترکیب اصلی آن ها تعیین است.

تصویر ارائه شده به وسیله بارسا آزاردهنده تر از نتیجه به دست آمده است. تماشای بارسا که در برابر حریف حرفی برای گفتن ندارد سخت است، تماشای این که بازیکنان آنها قدرت در اختیار گرفتن توپ ارسال شده از سوی خط دفاعی را ندارند سخت است، کاری که بیش از یک دهه جزو تخصص های این تیم به حساب می آمد. شرح چنین تفاوتی در عملکرد فیزیکی دو تیم سخت است و این تفاوت تا جایی ادامه پیدا کرد که در مقطعی به نظر می رسید بایرن با 15 بازیکن و بارسلونا با هشت بازیکن در زمین حضور دارند. این که حتی یک شوت به سمت چارچوب زده نگردد غیرقابل قبول است.

استفاده از 2-5-3 با توجه به کمبود مهاجمان جای انتقادی را از تیم نمی گذارد اما موضوعی که قابل قبول نیست این است که بارسا به اسم تیمی کوچک و ضعیف بازی کرد، فضاها را پوشش نداد، حریف را تحت فشار قرار نداد، در زمین ساکن بود و عقب کشید تا تماشاگر باشد. بارسلونا راه را برای تیم حریف باز گذاشت. آنها هم در زمین و هم روی نیمکت منفعل بودند. فصل سختی در پیش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بارسلونا در میزان تیمی کوچک و ضعیف؛ فصل سختی در پیش است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در میزان تیمی کوچک و ضعیف؛ فصل سختی در پیش است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید