پیکه: مسی حق دارد هر زمانی که خواست از بارسلونا جدا شود

به گزارش عینک ورساچه، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا می گوید بابت اینکه هم تیمی آرژانتینی از سوی باشگاه مجوز دارد در پایان هر فصل نوکمپ را ترک کند نگران نیست.

پیکه: مسی حق دارد هر زمانی که خواست از بارسلونا جدا شود

به گزارش عینک ورساچه، جرارد پیکه می گوید لیونل مسی آنقدر برای بارسلونا افتخارآفرینی کرده و زحمت کشیده که این حق را داشته باشد هر وقتی که بخواهد و احساس کند زمانش رسیده از آبی و آناری ها جدا شود، این کار را انجام دهد.

روز گذشته (پنجشنبه) خبری توسط نشریه ال پائیس اسپانیا منتشر شده مبنی بر اینکه مسی در قراردادش با باشگاه بارسلونا - قراردادی که تا سال 2022 اعتبار دارد- بندی دارد که به او اجازه می دهد در روز خاتمه هر فصل به باشگاه اعلام کند که می خواهد برود و باشگاه هم او را آزاد خواهد گذاشت به شرط آنکه مقصد کاپیتان آرژانتینی اش خارج از اروپا باشد. گویا این توافق صرفاً به این جهت میان مسی و باشگاه بارسلونا اجرا شده که ستاره آرژانتینی هر زمان که خواست بتواند به کشورش برشود اما باید این موضوع را قبل از خاتمه ماه می هر سال به اطلاع باشگاه برساند. بازیکنان سابق بارسلونا مانند کارلس پویول، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا هم همگی در سال های خاتمهی حضورشان در بارسلونا با این تیم قرارداد هایی مشابه داشتند.

پیکه با اعتراف به اینکه از وجود چنین بندی در قرارداد مسی مطلع بوده است، گفت نگران آن نیست که هم تیمی 32 ساله اش به زودی برنامه ترک بارسلونا را داشته باشد.او به رادیو کادناسر گفت: من از قبل می دانستم که مسی در خاتمه هر فصل می تواند به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شود. اما همه ما می دانیم که لئو نسبت به بارسلونا چقدر تعهد دارد و به همین دلیل من به شخصه اصلاً نگران نیستم. ضمن اینکه مسی این با توجه به تمام کارهایی که برای باشگاه انجام داده، این حق را دارد که بتواند درباره آینده اش تصمیم بگیرد.

مسی ماه نوامبر سال گذشته قراردادش با بارسلونا را تمدید کرد اما خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا از همین حال به دنبال عقد قراردادی جدید با کاپیتان آبی واناری ها است و در ماه آوریل هم گفت که می خواهد او را تا خاتمه دوران بازیگری اش در نوکمپ نگه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیکه: مسی حق دارد هر زمانی که خواست از بارسلونا جدا شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه: مسی حق دارد هر زمانی که خواست از بارسلونا جدا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید