نشست معاون صنایع دستی و دبیر بخش مالی سفارت کره جنوبی

به گزارش عینک ورساچه، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر بخش مالی سفارت کره جنوبی در مورد توسعه روابط در زمینه صنایع دستی دیدار و گفت وگو کردند.

نشست معاون صنایع دستی و دبیر بخش مالی سفارت کره جنوبی

در این دیدار که دیروز سه شنبه، 6 شهریور 97 هم زمان با چهارمین روز برپایی سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران انجام شد، پویا محمودیان و گیونگ هوان گواک به بحث و گفتگو در زمینه همکاری های مشترک و توسعه روابط ایران و کره در حوزه صنایع دستی پرداختند.

محمودیان در گفت و گو با خبرنگار عینک ورساچه در این باره گفت: دومین سال است که روابط خیلی خوبی را با سفارت کره برقرار کردیم و سعی کردیم پیوندهای فرهنگی مان به ویژه در زمینه صنایع دستی را مستحکم تر کنیم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی یادآور شد: در این راستا سال گذشته نمایشگاهی را در تهران و نمایشگاهی هم در کره برگزار کردیم که بسیار مورد استقبال نهاده شد.

او اضافه نمود: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی، هفته های فرهنگی مشترک بین دو کشور و تحکیم روابطمان در زمینه صنایع دستی، با استفاده از روابط خوب دو کشور و ظرفیت های موجود هستیم.

معاون صنایع دستی کشور ادامه داد: در کنار اینها تصمیم داریم روی برنامه های فرهنگی مشترک بین ایران و کره جنوبی نیز تمرکز کنیم. در همین زمینه، با توجه به استقبال بازدیدنمایندگان از خانه ایرانی، در نظر داریم مدل این خانه را در کره نیز به نمایش بگذاریم که در نشست با دبیر بخش مالی سفارت کره در این خصوص نیز گفتگو شد.

به گفته محمودیان ایران و کره در کوشش هستند تا با استفاده از ظرفیت های هنرمندان دو کشور به یک هم افزایی مطلوب دست پیدا نمایند.

در این جلسه همچنین درباره چگونگی برگزاری رویداد بزرگداشت روز ملی کره در ایران، گفت و گو شد.

منبع: میراث آریا

به "نشست معاون صنایع دستی و دبیر بخش مالی سفارت کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون صنایع دستی و دبیر بخش مالی سفارت کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید