رونمایی از اولین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن

به گزارش عینک ورساچه، دکتر حسین سلمانزاده رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث، گفت: اولین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث که 26 لغایت 29 اردیبهشت 94 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

رونمایی از اولین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن

وی گفت: از جمله محصولات جدیدی که در این دوره از نمایشگاه معرفی و عرضه خواهد شد می توان به مگنزیکس محصول شرکت سینتلیکس آلمان اشاره نمود . این محصول اولین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن است که در مدت 12 تا 24 ماه به صورت کامل توسط بافت استخوانی جایگزین می گردد.

سلمانزاده اضافه کرد: خواص بیومکانیکی این ایمپلنت بسیار شبیه استخوان بوده و حتی خواص کمکی استخوان سازی آن توسط مطالعات گسترده علمی به اثبات رسیده است.

وی اضافه کرد: مزیت این ایمپلنت جدید در مقایسه با محصولات دیگر آنست که عمل جراحی دومی برای در آوردن ایمپلنت مورد احتیاج نیست و به همین دلیل بیمار احتیاج به بیهوشی مجدد ندارد و بدین طریق افراد مسن بهتر می توانند مورد درمان قرار گیرند ،درد التیام زخم جراحی دوم حذف می گردد. حذف عمل جراحی دوم مخارج بیمار و مدت زمان درمان را کاهش میدهد. این محصول ، جایزه نوآوری صنعت کشور آلمان را در سال 2012-2013 کسب کرده است.

رئیس ستاد ایران هلث هجدهم اضافه کرد: در این دوره از نمایشگاه کشورهای کره جنوبی، تایوان، ترکیه، چین و اتریش پاویونهای اختصاصی خود را خواهند داشت. همکاری و هماهنگی بخش های اقتصادی سفارت های کره جنوبی و اتریش در راستای هماهنگی و معرفی بهینه شرکت هایی که از کشورهای مزبور در این رویداد حضور بهم می رسانند قابل توجه بوده است.

وی گفت: علاوه بر پاویون های اختصاصی، شرکتهایی هم از کشورهای آلمان، دانمارک، پرتغال، اکراین، هنگ کنگ و هند به عرضه محصولات خود در سالن سی وپنج نمایشگاه بین المللی خواهند پرداخت. از طرف دیگر نمایندگی برخی شرکتهای فعال در بخش پزشکی از کشورهای سوئیس، سوئد، آلمان، اسپانیا، برزیل و کانادا نیز در سالن بین المللی این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای نوین این رشته خواهند پرداخت.

سلمانزاده اضافه کرد: استقبال فزونتر شرکتهای تایوانی و حضور فعالتر شرکت های اروپایی به نسبت سالهای گذشته در سالن بین المللی نمایشگاه ایران هلث، از جمله موارد مثبت حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رونمایی از اولین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید