عربشاهی: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود، سازمان لیگ باید با باشگاه ها هماهنگ باشد

به گزارش عینک ورساچه، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود و شخصیت و لیاقت این را داشت که از مرحله گروهی صعود کند.

عربشاهی: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود، سازمان لیگ باید با باشگاه ها هماهنگ باشد

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تبادل نظر با ،درباره شکست این تیم برابر تیم پاختاکور ازبکستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: یک مقدار بازیکنان پرسپولیس خسته بودند و ریکاوری و استراحت لازم برای این بازی نداشتند و از شرایط ایده آل دور بودند. علاوه بر این پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود و شخصیت و لیاقت این را داشت که از مرحله گروهی صعود کند.

کاری کردند پرسپولیس از گروهش صعود نکند

او ادامه داد: به هر حال تعیین نشد که برانکو با چه هدفی ترابی را از ابتدای بازی در ترکیب قرار نداد و از دقیقه 70 به بعد از این بازیکن استفاده کرد. ترابی بعد از اینکه وارد زمین مسابقه شد چند موقعیت خطرناک بدست آورد و داور هم پنالتی بر روی این بازیکن را نگرفت. به هر حال کاری کردند که پرسپولیس از گروهش صعود نکند. حضور در آسیا یک مسئله ملی محسوب می گردد و باشگاه های حاضر در آسیا باید استراحت بیشتری نمایند، اما مسئولان فوتبال کشورمان با باشگاه های استقلال و پرسپولیس مبارزه می نمایند. این موضوع برای فوتبالمان بد است که تیم پرسپولیس پارسال فینالیست بود، اما سال جاری از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

هماهنگی بین سازمان لیگ و باشگاه ها وجود ندارد

عربشاهی بیان نمود: لیگ قهرمانان آسیا مسئله ملی محسوب می گردد و باشگاه های ما برای حضور در آسیا هزینه های زیادی می نمایند، اما مسئولان مسابقات لیگ برتر با برنامه ریزی نامناسب خود باعث شدند که تیمی همانند پرسپولیس ریکاوری لازم نداشته باشد و بازیکنانش خسته باشند. هماهنگی بین سازمان لیگ و باشگاه ها وجود ندارد و سازمان لیگ فقط میخواهد بازی های لیگ منظم برگزار گردد و اقدامی برای نمایندگان کشورمان در آسیا نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره علت حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس استراحت کافی نداشتند و این باعث شد که شرایط روحی و روانی شان افت کند. علاوه بر این برانکو می توانست ترکیب بهتری را روانه این بازی کند، اما معلوم نشد چرا ترابی در ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود و در دقایق پایانی وارد زمین مسابقه شد.

بودیمیر در حد و قواره پرسپولیس نیست

او درباره اینکه پرسپولیس مشکل گلزنی دارد و عملکرد بودیمیر را چطور ارزیابی می نماید، گفت: به نظرم برانکو اشتباه کرد که بودیمیر را جایگزین سروش رفیعی کرد و باید رفیعی در زمین مسابقه می ماند و نعمتی یک خط جلو می آمد و در کنار علیپور بازی می کرد. از بودیمیر چیز خاصی ندیدم و فقط برای این بازیکن هزینه هنگفت شد و کار مفیدی انجام نداده است. بازیکنان ایرانی از بودیمیر بهتر هستند.

عربشاهی درباره اینکه پرسپولیس مشکل گلزنی دارد، بیان نمود: بله پرسپولیس در زدن ضربات آخر مشکل دارد. همچنین بودیمیر در حد و قواره پرسپولیس نیست و ارنج و تعویض های برانکو در این بازی مشکل ساز شدند. زمانی که سروش رفیعی تعویض شد تیم پاختاکور فشار زیادی آورد و در نهایت گل زد.

غیبت خلیل زاده به پرسپولیس لطمه زد

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند و اینکه نبود شجاع در این بازی تاثیر گذار بود، گفت: بیرانوند و خط دفاع خوب کار کردند، اما نبود شجاع در این بازی تاثیرگذار بود. خلیل زاده بازیکن خوبی است و غیبتش در این بازی به پرسپولیس لطمه زد. البته سید جلال حسینی به خوبی مانع شوت زنی حریف می شد و بیرانوند هم در دریافت گل تقصیر نداشت. به هر حال ناهماهنگی در عمق دفاع باعث شد که حریف ازبکی از این نقطه ضعف استفاده کند و با فشاری که آوردند در نهایت گل زدند.

او بیان نمود: تیم پاختاکور ازبکستان آمده بود که بازی را پیروز گردد و با انگیزه بالا وارد زمین مسابقه شد، چون می دانست در صورت پیروز نشدن در این بازی از گردونه رقابت ها خارج می گردد.

داور خطای پنالتی بر روی ترابی را نگرفت

عربشاهی درباره عملکرد داور این بازی گفت: داور خطایی که بر روی ترابی رخ داد با وجود اینکه فاصله اش به صحنه خطا نزدیک بود پنالتی به نفع پرسپولیس نگرفت. محوطه جریمه در زمان خطا بر روی ترابی شلوغ بود و همین موضوع باعث شد که دید داور کور گردد و نتواند به نحو احسن تصمیم بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم می تواند در لیگ برتر قهرمان گردد، گفت: به هر حال پرسپولیسی ها باید باخت برابر پاختاکور را فراموش نمایند چرا که یک سال است زحمت کشیدند و با یک برد می توانند قهرمان لیگ برتر شوند. همچنین سازمان لیگ باید یک مقدار برنامه ریزی بهتری داشته باشد و با باشگاه ها هماهنگ باشد تا نمایندگان ما در آسیا لطمه نخورند.

بیرانوند: پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ امیدوارم ملت ایران را خرسند کنیم

ارزش بیرانوند در مقایسه با بودجه باشگاه پرسپولیس

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عربشاهی: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود، سازمان لیگ باید با باشگاه ها هماهنگ باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربشاهی: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود، سازمان لیگ باید با باشگاه ها هماهنگ باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید