اقدام خاص پرسپولیس با عبور از استقلال و سپاهان

به گزارش عینک ورساچه، تیم پرسپولیس در حالی تمرینات خود برای ملاقات مقابل الهلال را شروع نموده اند که در صورت پیروزی مقابل این تیم برای چهارمین بار به نیمه نهایی راه خواهند یافت و فرصت صعود به سومین فینال و زنده نگه داشتن شانس نخستین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را خواهند داشت.

اقدام خاص پرسپولیس با عبور از استقلال و سپاهان

این در حالی است که پرسپولیس دهمین دوره حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر می گذارد و در این بین رکورد بیشترین صعود به یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال را در بین نمایندگان ایران ثبت نموده و حالا کوشش می نماید تا پس از کسب افتخاراتی، چون جام باشگاه ها و جام در جام برای فوتبال ایران به وسیله پاس، استقلال و خود پرسپولیس، این بار جام ACL را به ایران بیاورد.

اگرچه به اعتقاد بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی و حتی طرفداران سایر کشورها، این مسابقات در زمره ملاقات های ملی است، اما شاید رتبه بندی تیم های هر کشور در این زمینه هم نکات جالب خود را داشته باشد. آنطور که منابع خارجی در این باره گزارش داده اند، پرسپولیس با 78 بازی و کسب 128 امتیاز بالاتر از سپاهان و استقلال صدرنشین است. نکته جالب که پرسپولیس شش بازی کمتر از طلایی پوشان اصفهان انجام داده و 5 بار هم کمتر از استقلال به میدان رفته است.

پرسپولیس به صورت مشترک با سپاهان بیشترین تعداد پیروزی را هم دارد، اما در درصد برد و کسب امتیاز از این تیم بالاتر است. قرمز ها 47.43% از بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و اگر در این فصل سه برد دیگر هم کسب نمایند، به مرز 50 درصد خواهند رسید که رکورد ویژه ای محسوب می گردد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس تا پیش از فصل 2021 لیگ قهرمانان پایین تر از استقلال و سپاهان قرار داشت، اما با کسب 6 پیروزی پیروز شد این دو نماینده قدرتمند فوتبال ایران را جای بگذارد و به صدر جدول صعود کند. این صدرنشینی از آن جهت دور از انتظار است که باتوجه به عملکرد پرسپولیس تا سال 2015 شاید طرفداران خوشبین این تیم هم تصور نمی کردند که در فاصله شش سال بتوانند از استقلال و سپاهان عبور نمایند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "اقدام خاص پرسپولیس با عبور از استقلال و سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خاص پرسپولیس با عبور از استقلال و سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید