رضایی باید حداقل سهمیه آسیا بگیرد، به پرسپولیس و سپاهان نامه زدیم

به گزارش عینک ورساچه، احمد جمشیدی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از آنالیز تمام جوانب به این نتیجه رسیدیم که رحمان رضایی به عنوان سرمربی انتخاب گردد و از امروز کار را آغاز می کنیم. ان شاءالله رضایی بتواند به تعهدی که داده عمل کند. ذوب آهن باشگاه عظیم و ریشه داری است. ان شاءالله که رضایی از عهده کار بر بیاید و با قولی که داده است، تیم را به صندلی خودش بازگرداند.

رضایی باید حداقل سهمیه آسیا بگیرد، به پرسپولیس و سپاهان نامه زدیم

سرپرست باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا رضایی قول کسب سهمیه آسیا داده است؟ تاکید نمود: بله. رضایی می داند به چه باشگاه عظیمی آمده است. ذوب آهن جزو چهار، پنج تیم عظیم ایران است و رضایی باید بتواند از عهده کار بر بیاید و حداقل سهمیه آسیا بگیرد!

جمشیدی همچنین درباره اختلافاتی که گفته می گردد در انتخاب سرمربی جدید ذوب آهن و حضور رضایی وجود داشته است، به گفتن یک جمله کوتاه بسنده کرد و گفت: اختلافی وجود نداشت.

وی درباره جدایی بازیکنان تاثیرگذار ذوب آهن در جابجایی و سخت بودن کار ذوبی ها برای فصل بعد، یادآور شد: نمی توانستیم جلوی بازیکنانی که به باشگاه تعهد نداشتند را بگیریم. متاسفانه برخی از باشگاه ها دست و دلبازی می نمایند و مبالغی پیشنهاد می دهند که وسوسه نماینده است. بودجه باشگاه ذوب آهن معین و محدودتر است. بازیکنان با پیشنهادات جدید، تحریک به جدایی می شوند. با این حال مطمئن باشید تیم خوبی برای فصل بعد می بندیم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن درباره جدایی احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر و اینکه گفته می شد این بازیکنان نیم فصل قرارداد دارند، اظهار کرد: بله آنها نیم فصل قرارداد داشتند ولی توافق اقتصادی نشده بود. البته ما به کمیته مشخص شرایط، باشگاه پرسپولیس و باشگاه سپاهان نامه زدیم تا تکلیف این بازیکنان معین گردد.

جمشیدی در واکنش به انتقال محمد نژادمهدی از ذوب آهن به سپاهان توضیح داد: تعهد و قرارداد نژادمهدی با ذوب آهن تمام شده بود. مبالغی که سایر باشگاه ها ارائه می دهند، بالا است و بازیکن هم دنبال همین است. عِرق و تعصب نسبت به قبل کمتر شده است. ما در چند پُست مشکل داریم و باید تیم را تقویت کنیم.

وی همچنین درباره شرایط دراکو بیدوف و ایوان مارکوویچ دو مهاجم خارجی ذوب آهن اعلام نمود: مارکوویچ قرارداد دارد و یک سال دیگر در تیم می ماند. ماندن بیدوف هم به نظر رحمان رضایی بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رضایی باید حداقل سهمیه آسیا بگیرد، به پرسپولیس و سپاهان نامه زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی باید حداقل سهمیه آسیا بگیرد، به پرسپولیس و سپاهان نامه زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید