دیدار تیم ملی کشتی فرنگی با سفیر ایران در مجارستان

به گزارش عینک ورساچه، اعضای تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان که برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ مجارستان و اردوی مشترک تمرینی در این کشور حضور دارند، شب گذشته به دعوت غلامعلی رجبی سفیر ایران در مجارستان در محل این سفارتخانه حضور یافتند.

دیدار تیم ملی کشتی فرنگی با سفیر ایران در مجارستان

حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی نیز که با دعوت فدراسیون کشتی مجارستان راهی این کشور شده نیز در این دیدار حضور داشت و با اهدای یادبود جهان پهلوان تختی از سفیر ایران در مجارستان به دلیل حمایت های وی از کشتی قدردانی کرد.

رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که جزو طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می گردد با حضور کشتی گیران مطرح جهان از فردا (شنبه) و به مدت دو روز در شهر گیور مجارستان برگزار می گردد.

ترکیب تیم ایران برای حضور در این رقابت ها به توضیح زیر است:وزن 55 کیلوگرم: رضا خدریوزن 60 کیلوگرم: شیرزاد بهشتی طلاوزن 63 کیلوگرم: محمد نوربخش- میثم دلخانیوزن 67 کیلوگرم: محمد الیاسیوزن 72 کیلوگرم: محمدرضا آقانیاوزن 77 کیلوگرم: پیغام بویریوزن 82 کیلوگرم: جمال اسماعیلیوزن 87 کیلوگرم: یوسف قادریانوزن 97 کیلوگرم: حسن آریایی نژادوزن 130 کیلوگرم: شهاب قوره جیلیمربیان: ناصر نوربخش- رسول جزینی- عادل بالی تبارسرپرست: حسام الدین جعفری

منبع: خبرگزاری مهر

به "دیدار تیم ملی کشتی فرنگی با سفیر ایران در مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار تیم ملی کشتی فرنگی با سفیر ایران در مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید