کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان، سرانجام کار تیم منتخب ایران با یک مدال نقره و 2 مدال برنز

به گزارش عینک ورساچه، تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان خاتمه داد.

کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان، سرانجام کار تیم منتخب ایران با یک مدال نقره و 2 مدال برنز

به گزارش عینک ورساچه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه دنیای کشتی محسوب می گردد روزهای 4 و 5 اسفندماه در شهر گیور مجارستان برگزار گردید و در سرانجام تیم ایران توسط رضا خدری در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره و شیرزاد بهشتی طلا و میثم دلخانی در اوزان 60 و 63 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

تیم منتخب ایران با 11 فرنگی کار در این مسابقات شرکت نموده بود که نتایج کامل کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست عبدالکریم فرگات از الجزایر را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 12 بر 8 جوزف آندرسی از مجارستان را مغلوب کرد. خدری در دور سوم مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان در حالی که از حریف پیش بود با نتیجه 4 بر 6 نتیجه را واگذار کرد. وی در دور چهارم و مسابقه سرانجامی با نتیجه 5 بر یک از سد جاووخیر میراحمداف حریف دیگری از ازبکستان گذشت و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا در دور نخست مقابل ویرجیل مونتیانو از رومانی با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر از سد یوهانس ماهونن از کشور فنلاند گذشت. بهشتی طلا در دور سوم نیز مقابل احمت اویار از ترکیه نیز با نتیجه 9 بر صفر به رجحان دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 8 بر 3 باخت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل لیجیو کائو از چین با نتیجه 8 بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 از سد محمد نوربخش گذشت. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 5 باخت و راهی دیدار رده بندی شد، به این ترتیب نوربخش از دور مسابقات کنار رفت. دلخانی در دیدار رده بندی استیگ آندره برگ دارنده مدال برنز المپیک و دنیا از نروژ را با نتیجه 5 بر 2 مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 67 کیلوگرم، محمد الیاسی در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 ایگنازیو سانفیلیپو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر دنیس بولونوف از استونی را از پیشِ رو برداشت اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ریو هان سو قهرمان دنیا و بازی های آسیایی از کره جنوبی با نتیجه 7 بر صفر باخت اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، الیاسی به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله مقابل سوسلان داوروف از کشور بلاروس با نتیجه 5 بر 3 باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمد رضا آقانیا در دور نخست آرام واردانیان از ازبکستان دارنده مدال برنز آسیا را با نتیجه 5 بر یک مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل شماگی بولکوادزه از گرجستان دارنده مدال برنز المپیک با نتیجه 7 بر صفر باخت. با توجه به حضور کشتی گیر گرجستانی در دیدار فینال، آقانیا به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه در مصاف با میشاییل ویدمایر از آلمان با نتیجه 4 بر صفر (ضربه فنی) باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم پیغام بویری در دور اول مقابل اکرم بودجملین از کشور الجزایر با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد اما در دور بعد مقابل کیم هیون وو دارنده مدال طلای دنیا و المپیک از کشور کره جنوبی با نتیجه 13 بر 4 باخت، و با توجه به شکست این کشتی گیر کره ای مقابل ویکتور نمس قهرمان دنیا از کشور صربستان، بویری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 82 کیلوگرم جمال اسماعیلی در دور اول 8 بر یک پیتر نواک از چک را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر صفر تیموج تربولین از مولداوی را شکست داد. اسماعیلی در دور سوم کیسیدیس بیوربرگ از سوئد قهرمان زیر 23 سال اروپا را با نتیجه 9 بر 5 مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل رای بیک بیسلطانوف از دانمارک دارنده نقره زیر 23 سال دنیا با نتیجه صفر بر 6 باخت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین با نتیجه 3 بر 1 باخت و پنجم شد.

در وزن 87 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل میرکو مینگوزی از ایتالیا با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل رادزیک کولیف دارنده مدال نقره دنیا از کشور بلاروس با نتیجه 3 بر صفر باخت و حذف شد.

در وزن 97 کیلوگرم حسن آریایی نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سئونگ جان کیم از کره جنوبی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه 5 بر صفر نیکولا کریسوف از اوکراین را مغلوب کرد. آریایی نژاد در مرحله نیمه نهایی مقابل ترسی هانکوک از آمریکا با نتیجه 3 بر 2 باخت و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی مقابل آبودورخیتی آلیموجیانگ از چین با نتیجه 6 بر 3 و ضربه فنی باخت و به عنوان پنجم رسید.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نیکولا کوچمی از اوکراین با نتیجه 2 بر یک باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر اوکراینی، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان، سرانجام کار تیم منتخب ایران با یک مدال نقره و 2 مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان، سرانجام کار تیم منتخب ایران با یک مدال نقره و 2 مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید