خبرنگاران والیبال ایران توانایی پیروزی مقابل فرانسه را دارد

به گزارش عینک ورساچه، ارومیه- خبرنگاران- سرمربی اسبق تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران توانایی کسب یک پیروزی دلچسب دیگر مقابل فرانسه را دارد.

خبرنگاران والیبال ایران توانایی پیروزی مقابل فرانسه را دارد

یدالله کارگرپیشه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار عینک ورساچه اضافه کرد: سال جاری تیم ملی فرانسه با بهره گیری از بازیکنان جوان و با انگیزه پا به میدان مسابقات لیگ ملت ها گذاشته است و در ایستگاه دوازدهم مقابل ایران صف آرایی خواهد نمود.

وی اعلام کرد: والیبال ایران سال جاری تیم متفاوت و هماهنگی را در دل خود جای داده است و بازیکنان مجرب و با انگیزه ایران با پیروزی های مستمر خود ثبات و انسجام خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران در فاصله چند هفته مانده تا شروع دور نهایی لیگ ملت ها صعود خود را مسجل نموده و این امر آرامش بیشتری در بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آورده است.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: بازی سازی سعید معروف و روحیه بخشی به سایر بازیکنان یکی از مهمترین فاکتورهای پیروزی ایران است و امید می رود امروز نیز شادابی و نشاط در چهره بازیکنان موج بزند.

کارگرپیشه با اشاره به اینکه طرفداران ارومیه ای بی نظرترین والیبال دوستان در سطح ایران و دنیا به شمار می روند، اضافه کرد: بدون شک تماشاگران حاضر در سالن رضازاده شهر اردبیل نیز به عنوان یار هفتم تیم ملی، تمام توان خود را برای حمایت از بازیکنان کشورمان به کار خواهند بست.

وی اضافه کرد: در دیدارهای بعدی نیز می توان به بازیکنان اصلی فرصت استراحت داد تا با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان در دور نهایی بروند.

به گزارش عینک ورساچه تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت ها به مصاف فرانسه می رود؛ تیمی که در سال های اخیر به جمع بزرگان والیبال دنیا پیوسته است.

در رده بندی فدراسیون بین المللی والیبال، فرانسه یک پله پایین تر از ایران و در رده نهم دنیا واقع شده است.

تیم ملی والیبال برزیل نیز در صورت فزونی مقابل آلمان در دیدار امروز یکشنبه می تواند به عنوان دومین تیم راهی مرحله نهایی این رقابت ها گردد.

مرحله پایانی این مسابقه ها با حضور 6 تیم در روزهای 10 تا 14 جولای در آمریکا برگزار خواهد شد.

7156/ 7129

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران والیبال ایران توانایی پیروزی مقابل فرانسه را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران والیبال ایران توانایی پیروزی مقابل فرانسه را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید