هادی رضایی: صمیمی بهترین فرد برای جانشینی خسروی وفا بود

به گزارش عینک ورساچه، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته معتقد است صمیمی بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون ورزش معلولان بوده است.

هادی رضایی: صمیمی بهترین فرد برای جانشینی خسروی وفا بود

هادی رضایی در گفت وگو با عینک ورساچه، پیرامون تغییرات انجام شده در فدراسیون جانبازان و معلولان و حضور صمیمی در این فدراسیون اضافه کرد: هرچند جایگزین کردن فردی جای خسروی وفا کار سختی است، اما با توجه به شناختی که از صمیمی دارم و این که مدت 14 سال با ورزشکاران جانباز و معلول کار نموده است، بهترین گزینه ای بود که می توانست جایگزین خسروی وفا گردد. با حضور او هیچ تغییری در فرایند برنامه های فدراسیون ایجاد نخواهد شد. امیدوارم ضمن حفظ نتایج گذشته بتوانیم صندلی خود را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ارتقاء ببخشیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته درباره شرایط تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در نخستین دوره لیگ دنیای که اواخر فروردین در تبریز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در امسال برای حضور در لیگ دنیای با حضور 18 والیبالیست معلول از 11 اسفند در محل فداسیون جانبازان و معلولان شروع می گردد و به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت. سپس از 15 فروردین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان در محل فدراسیون پیگیری می گردد و در نهایت تیم به مدت یک هفته قبل از شرکت در لیگ دنیای اردوی خود را در تبریز ادامه خواهد داد و از 28 فروردین نخستین دوره لیگ دنیای با حضور تیم های اوکراین، روسیه، آلمان، آمریکا، بوسنی و ایران شروع و تا دوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی از اعلام ترکیب 12 والیبالیست شرکت کننده در لیگ دنیای در هفته آینده اطلاع داد و گفت: البته ما اسامی 12 بازیکن شرکت کننده در لیگ دنیای والیبال نشسته را به فدراسیون دنیای اعلام کردیم و هفته آینده رسانه ای خواهیم کرد.

رضایی با بیان این که 18 بازیکن اصلی برای حضور در سه رویداد مهم لیگ دنیای، مسابقات قهرمانی دنیا هلند و بازیهای پاراآسیایی 2018 اندونزی معین شده است، توضیح داد: این 18 بازیکن که ترکیبی از جوانان و باتجربه ها هستند تا زمان اعزام تیم به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در اردوی آمادگی خواهند بود و ما در سه رویداد مهمی که سال آینده پیش رو داریم، در هر تورنمنت از 12 بازیکن استفاده خواهیم کرد. البته 18 بازیکن انتخاب شده جزء برترینها هستند و ما امید به کسب قهرمانی با این بازیکنان در سه رویداد پیشرو داریم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته درباره حریفان ایران در لیگ دنیای اظهار کرد: بوسنی و روسیه جز دو تیمی هستند که همانند ایران تجربه 5 فینال بازیهای پارالمپیک را دارنند و برای قهرمانی رقابت تنگاتنگی را با این دو تیم خواهیم داشت. البته آمریکا، اوکراین و آلمان را نیز نباید دست کم بگیریم تا شرایط قهرمانی خود را به راحتی از دست ندهیم.

رضایی همچنین درباره شرایط تیم زنان گفت: تیم ملی والیبال نشسته زنان در حال حاضر هفتم دنیا است و تمام کوشش ما بر این است در مسابقات دنیای هلند ضمن حفظ این رنکینگ تا دو پله در صورت امکان ارتقاء ببخشیم.البته با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان تیم زنان ایجاد کردیم، سعی داریم با بهبود تکنیک ها و افزایش قدرت بدنی و انگیزه زنان والیبالیست و با سرمایه گذاری خوب روی آنها در درازمدت بتوانیم به صندلی خوبی در بخش زنان نیز دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هادی رضایی: صمیمی بهترین فرد برای جانشینی خسروی وفا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی رضایی: صمیمی بهترین فرد برای جانشینی خسروی وفا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید