3000 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

به گزارش عینک ورساچه، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد وزیر ورزش و جوانان از وجود 3000 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور اطلاع داد.

3000 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

مسعود سلطانی فر در گفت و گو با خبرنگار عینک ورساچه در گچساران اضافه نمود: در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد 16 پروژه به بهره برادری می رسد و از این تعداد 8 پروژه در گچساران و مابقی در کهگیلویه و یاسوج است.

وی اضافه نمود:در بخش زیر ساخت های ورزشی اتفاقات خوبی در این استان در حال وقوع است تا جایی که ما شاهد افتتاح سالن ورزشی بانوان در منطقه سرآب ننیز گچساران و چندین زمین ورزش مینی فوتبال و خانه جوان هستیم.

وزیر ورزش توضیح داد: در کهگیلویه و بویراحمد در 3 سال اخیر در بخش سخت افزار و نرم افزار شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش بودیم .

سلطانی فر اعلام کرد: موفقیت های ورزشکاران این استان در میادین مختلف ملی و بین المللی یکی دیگر از اتفاقات خوب است.

وی گفت: سال جاری در حوزه ورزش تا کنون 340پروژه به بهره برداری رسید، در سال گذشته 500 پروژه هدف گذاری شده بود که ما با کوشش همکاران آن را به 700 پروژه رسانده و افتتاح کردیم.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: از سه سال پیش حدود 4 هزار پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش وجود داشت، تعدادی هم در این مدت شروع شد و در حال حاضر با کوشش بسیار کمتر از 3 هزار پروژه نیمه تمام داریم.

وی ادامه داد: این امر با کوشش و حمایت های دولت تدبیر و امید و استانداران و نمایندگان و همه همکاران اتفاق افتاده است.

وی افزود: پروژه هایی که در 10 تا 12 سال گذشته بلاتکلیف بود در دستور کار قرار دارند از جمله 10 سالن بزرگ سرپوشیده 5 تا 6 هزار نفری در مراکز چندین استان وجود دارد که تا آخر سال جاری حدود سه تا چهار مورد آنها در شهرستانهای سنندج، شیراز، کرج و ساری تکمیل می گردد.

وزیر ورزش اعلام کرد: ما باقی نیز تا سرانجام دولت تدبیر و امید تکمیل می شوند.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: 10 ورزشگاه 5 هزار نفری فوتبال را در دستور کار داریم که تا سرانجام سال 7 الی 8 مورد آنها نیز تکمیل و مابقی تا سرانجام دولت تکمیل می شوند. در ورزش قهرمانی دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم.

وی اضافه نمود: شاهد قهرمانی کشتی گیران امید و فرنگی و آزادکاران و همچنین نایب قهرمانی دنیا تیم امید بودیم و در کشور چین که مهد ورزش وشوو است، تیم ما توانست قهرمان گردد.

وی گفت: در والیبال و بسکتبال نیز دستاوردهای بسیار خوبی داشتیم.

وزیر ورزش اعلام کرد: امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی را گرفته و در المپیک نیز نتایج درخشانی را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "3000 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3000 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید