همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا

به گزارش عینک ورساچه، مرکز خرید میگروس آنتالیا | Migros Shopping Center

از آن جایی که با آغاز فصل بهار، سفرها بسیار زیاد شده اند؛ بی شک یکی از این مقاصد سفرها، آنتالیا است. این شهر پر بازدیدترین مقصد ترکیه بعد از استانبول است و پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب. اما می دانید یکی از بهترین جاذبه های این شهر چیست؟ مراکز خریدش! برای این که هم برای خرید یک مکان خوب را به شما معرفی نموده باشیم و هم یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا را به شما معرفی نماییم، امروز می خواهیم تا مرکز خرید میگروس آنتالیا را برای شما آنالیز کنیم. این مرکز خرید پر است از نمایندگی برندهای مختلف و هر چه را که نیاز داشته باشید در خود جمع نموده است. در ادامه با ما در خبرنگاران با معرفی و آنالیز مرکز خرید میگروس آنتالیا همراه باشید.

همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا

آشنایی با مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس را به عنوان 5 ام یا میگروس 5 هم می شناسند. میگروس تنها مکانی لوکس و شیک برای خرید کردن نیست و در آن امکانات بسیار زیادی برای تری کردن هم تعبیه شده است. اکثر مراکزی در نزدیکی مرکز خرید میگروس در آنتالیا هستند عبارتند از: مراکز تجاری، تفریحی و رستوران های مختلفی که همگی با میگروس به صورت مستقیم کار می کنند. یکی از ویژگی های میگروس این است که شما به محض ورود به آن با حجم بسیار زیادی از خدمات روبرو می شوید. این مرکز خرید در ساختمانی بسیار بزرگ قرار گرفته است و 3 طبقه بسیار بزرگ هم دارد. برای وارد شدن به مرکز خرید میگروس در آنتالیا، شما می توانید از 3 ورودی مختلف وارد شوید. یکی از این ورودی ها شما را به طبقه اصلی مرکزخرید و 2 ورودی دیگر هر دو به طبقه همکف می رسند. اگر می خواهید تا در طبقات مختلف تردد کنید پیشنهاد می کنیم که از آسانسور و یا 12 پله برقی این مجموعه استفاده نمایید.

یکی از خصوصیات این مرکز خرید این است که شما به محض ورود به آن با نام بسیاری از برندها و مارک های مختلف روبرو خواهید شد و این به شما قدرت خرید بیشتری را خواهد داد. در مرکز خرید میگروس در آنتالیا بیش از 130 فروشگاه مختلف از برندهای ترک و بین المللی وجود دارد که همگی مطابق با آخرین محصولات چه در زمینه مد و چه در زمینه دیگر محصولات اقدام به ارائه خدمات می کنند. از این رو است که میگروس یکی از دوست داشتنی ترین مقاصد برای توریست هایی است که به دنبال خرید کردن هستند و یا کسانی که می خواهند مطابق آخرین مد دنیا لباس بپوشند، می باشد. البته این مرکز خرید همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، دارای بیش از 33 رستوران و فود کورت است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می دهد. همچنین در این مرکز خرید سالانه جشنواره های مختلفی علی الخصوص در فصل بهار و تابستان که بیشترین تعداد مسافر به آنتالیا می آیند، برگزار می گردد. در این مرکز معمولا میزبان جشن ها و رویدادهای مختلف هستند.

تفریحات موجود در مرکز خرید میگروس آنتالیا

  • فودکورت های میگروس | Migodores fodcorts

همانطور که گفتیم در مرکز خرید میگروس در آنتالیا، 33 رستوران و فود کورت وجود دارد که این قدرت انتخاب را به شما می دهند که غذاهای مختلفی که مطابق و مناسب با ذائقه شما است را انتخاب نمایید. برای مثال شما می توانید به رستوران اوستا دونر در طبقه اول و یا برگر کینگ در همین طبقه بروید. اگر هم که هوس نوشیدن قهوه کردید به یاد داشته باشید که استارباکس در طبقه اول است. برای خوردن بستنی هم به مک دونالد آیس کریم در طبقه اول بروید.

  • سینما ماکسیموم | Cinemaximum

مانند بسیاری از مرکز خرید ها نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر دنیا، یک سینمای بسیار بزرگ به نام سینما ماکسیموم وجود دارد که هم بسیار مدرن است و هم بسیار محبوب. در این سینما که 8 سالن بزرگ و مختلف دارد فیلم های روز سینمای دنیا و ترکیه نمایش داده می گردد.

  • زمین بازی و شهربازی آکتورلند | Actorland Playground and Town Hall

در طبقه منفی 1 مرکز خرید میگروس در آنتالیا یک زمین و شهربازی که برای بچه ها است وجود دارد که جالب است در آن بزرگسالان بسیاری خود معمولا مشغول بازی کردن هستند.

برندها و فروشگاه های موجود در مرکز خرید میگروس آنتالیا

بیایید تا طبقه بندی این فروشگاه ها را از نوع آن ها و این که چه کاربردی برای شما دارند شروع کنیم.

حال بیایید تا بینیم که در طبقات مختلف این مرکز خرید چه چیزهایی می توانید پیدا کنید. اگر می خواهید تا لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری نمایید؛ شما می توانید از بین محصولات 15 مغازه و فروشگاه بزرگ انتخاب نمایید. ایو روشه، فلورمار، گلدن رز و بسیاری از فروشگاه های دیگر در طبقات همکف، منفی 1 و طبقه اول در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی به شما خدمات ارائه می دهند. برای خرید لباس و پوشاکی هم برای آقاین و هم بانوان و حتی برای بچه ها می توانید تا از بین 30 مغازه برند ترکی و بین المللی مرکز خرید میگروس در آنتالیا در طبقات مختلف خرید کنید. مارک هایی همچون: لی وایز، اویشو، منگو، زارا، لاگوست و بسیاری از برندهای دیگر را به راحتی در این مرکز خریید می توانید بیابید.

اگر هم که قصد خرید اکسسوری های خاص و متفاوت را دارید بهتر است تا به 14 فروشگاه این مجموعه در طبقات مختلف سر بزنید. لوازمی همچون: عینک، کیف پول، زیورآلات و دیگر وسال را از فروشگاه هایی مثل اکسسورایز و پاندورا می توانید تهیه نمایید. اگر هم که ساعت می خواهید از کنندگی سواچ در این مرکز خدی قافل نشوید.

برای خرید کیف و کفش هم می توانید به مغازه هایی در میگروس مراجعه کنید که به صورت تخصصی کیف و کفش می فروشند و یا کنندگی برندی خاص هستند. می توانید برای خرید از مغازه هایی همچون کیفدیس، دسا، بامبی، درمورد و بسیاری از مارک ها و برندهای دیگر استفاده نمایید.

برای خرید لوازم ورزشی هم می توانید به آدیداس، نایکی، آندر آرمور، بوینر و فنریوم مراجعه فرمایید.

برای خرید و بازدید از لوازم خانگی هم پیشنهاد می کنیم تا به مغازه هایی همپون برناردو فبوینر، موموسو، مودو و کاراچا در طبقات مختلف مراجعه فرمایید.

برای تهیه لوازم ورزشی نیز شما می توانید تا به کنندگی های برندهایی همچون؛ آدیداس (Adidas) در طبقه چهارم، فروشگاه نایکی (Nike) در طبقه چهارم، فروشگاه آندر آرمور (Under Armour) که برندی بسیار معروف و شناخته شده است در طبقه چهارم، به فروشگاه بوینر (BOYNER) در طبقه همکف و منفی 1 و به فروشگاه فنریوم (FENERIUM) در طبقه همکف مراجعه فرمایید.

اگر قصدتان از حضور در مرکز خرید میگروس آنتالیا خرید لوازم خانگی است نیز می توانید به فروشگاه هایی مثل: مادام کوکو (Madame Coco) در طبقه اول این مرکز خرید، انگلیش هوم (English Home) که از جمله مارک ها و برندهای ترکی و معروف لوازم خانگی با طراحی انگلیسی است در طبقه منفی 1، فروشگاه کاراچا (KARACA) در طبقه اول، فروشگاه مودو (MUDO) در طبقه منفی 1، فروشگاه بوینر (BOYNER) در طبقه همکف و منفی 1، فروشگاه موموسو (Mumuso) در طبقه اول و فروشگاه برناردو (BERNARDO) در طبقه اول سر بزنید.

البته مرکز خرید میگروس در آنتالیا تنها دارای مغازه ها و فروشگاه هایی با زمینه هایی که گفتیم را دارا نیست بلکه، در این مرکز خرید می توانید به فروشگاه ها و سوپر مارکت های بزرگ، سیم کارت ترکسل، خشکشویی، اسباب بازی فروشی، فروشگاه تنباکو، وودافون، کنندگی سامسونگ و بسیاری از مغازه های دیگر نیز وجود دارد تا خریداران و مراجعینی که به این مرکز خرید می آیند بتوانند تا نهایت استفاده را از حضور خود در این مرکز خرید داشته باشند.

آدرس و اطلاعات جانبی مرکز خرید میگروس آنتالیا

  • این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 11 شب در نیمه اول یال و 10 شب در نیمه دوم سال فعالیت می نماید.
  • این مرکز خرید دارای پارکینگی با گنجایش 1300 جای پارک در خود دارد.
  • آدرس:

ترکیه، آنتالیا، بلوار آتاتورک، محله آراپسویو، پلاک 30

وب سایت رسمی مرکز خرید میگروس آنتالیا: antalyamigros.com

منبع: الی گشت

به "همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید