مهلت مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد

به گزارش عینک ورساچه، مهلت مجدد ثبت نام و امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 فراهم شد.

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی عینک ورساچه گفت: امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ثبت نام نماینده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 و همچنین مهلت جدید ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر پیروز به ثبت نام نشده اند، فراهم شد.

وی اضافه نمود: به دنبال اطلاعیه 16 اردیبهشت ماه 99 مبنی بر اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 (در روزهای 2 و 3 مردادماه 99)، تسهیلاتی برای داوطلبان در نظر گرفته شد.

زرین آمیزی گفت: مقرر شد تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلاً در مراحل قبلی (16 تا 28 آذر 98، 14 تا 16 بهمن 98، اول تا سوم اردیبهشت 99) در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ثبت نام نموده اند ایجاد گردد. اطلاعات ثبت نامی داوطلبان از روز سه شنبه 23 اردیبهشت تا شنبه 27 اردیبهشت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و این داوطلبان، می توانند در مهلت مشخص شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

وی گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که این دسته از داوطلبان در بازه زمانی سه شنبه 23 اردیبهشت تا شنبه 27 اردیبهشت 99 پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین اطلاعیه های مربوط به اصلاحات آن دفترچه به تاریخ های 25 آذر 98 و 14 بهمن 98 بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

به گزارش فارس، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در روزهای 2 و 3 مردادماه 99 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مهلت مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید