زاهدی: یکسری از دلایل باعث شد نتوانم توانایی&zwnjام را در پرسپولیس نشان دهم، از 2 تیم ایرانی پیشنهاد داشتم

به گزارش عینک ورساچه، مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین گفت: در پرسپولیس یکسری دلایل باعث شد تا نتوانم توانایی های خود را نشان دهم.

زاهدی: یکسری از دلایل باعث شد نتوانم توانایی&zwnjام را در پرسپولیس نشان دهم، از 2 تیم ایرانی پیشنهاد داشتم

به گزارش عینک ورساچه، شهاب زاهدی درباره شرایط خود در تیم المپیک دونتسک اوکراین گفت: شرایط تیم ما سال جاری نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است. ما فصل گذشته نیم فصل اول را از دست دادیم، ولی سال جاری به خاطر اینکه توانستیم قالب تیم را حفظ کنیم و کادر فنی هم ماند، به صندلی خوبی رسیدیم و عملکرد خودم هم تا اینجا خوب بوده است و کوشش می کنم عملکردم بهتر گردد و همین فرایند را حفظ کنم.

وی درباره فرایند عجیبی که در فوتبالش طی نموده و در لیگ ایسلند و کشورهای دیگر بازی نموده است، گفت: من زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم، درست است خیلی بازی به من نرسید، اما به نظرم یکسری دلایل باعث شد نتوانم توانایی های خود را در آن تیم نشان دهم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به جایی بروم که عملکرد فنی معین کننده باشد. من از پایین آغاز کردم و دوست داشتم به هدفی که می خواهم برسم. در ایسلند شرایط خوبی را طی کردم، بعد به کره رفتم و بعد از آن اتفاقاتی افتاد و جدا شدم. باز هم کوشش کردم و در یک مکان و زمان بهتر توانستم به چیزی که برایش کوشش نموده بودم، برسم.

مهاجم تیم المپیک دونتسک اوکراین درباره اینکه گفته می گردد در ابتدای فصل از تیم دیناموکیف نیز پیشنهاد داشته است، خاطر نشان کرد: من هم از تیم زوریا و هم از دیناموکیف پیشنهاد داشتم، ولی مسئله اصلی رضایت نامه باشگاهم بود. از پرسپولیس و سپاهان هم در ابتدای فصل پیشنهاد داشتم، اما به نظرم در شرایط کنونی برای من برگشت به ایران بازگشت به عقب است.

زاهدی در خاتمه درباره شرایطش در جدول گلزنی لیگ اوکراین گفت: من الان هشت گله هستم و نفرات بعدی شش و پنج گله هستند. من سعی می کنم تیم پیروز باشد، ولی چون در خط حمله بازی می کنم تمام کوشش ها به من ختم می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک ورساچه بخوانید. (کلیک کنید)

ن قبل از اینکه به ایسلند برم

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زاهدی: یکسری از دلایل باعث شد نتوانم توانایی&zwnjام را در پرسپولیس نشان دهم، از 2 تیم ایرانی پیشنهاد داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: یکسری از دلایل باعث شد نتوانم توانایی&zwnjام را در پرسپولیس نشان دهم، از 2 تیم ایرانی پیشنهاد داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید