دانلود والپیپر های گوشی گلکسی اس 22 با کیفیت HD

به گزارش عینک ورساچه، شرکت سامسونگ، غول فناوری کره ای، قرار است در اوایل ماه آینده میلادی از گوشی هوشمند پرچمدار نو خود با ویژگی های نو غافلگیرکننده رونمایی کند.

دانلود والپیپر های گوشی گلکسی اس 22 با کیفیت HD

به گزارش عینک ورساچه، جزئیات تایید نشده گوشی نو سری گلکسی اس، در حال حاضر به وسیله برخی از منابع مطلع منتشر شده است. انتظار می رود گوشی مدل Galaxy S22 در اوایل سال 2022 عرضه گردد. تصاویری که در این گزارش خبری استفاده شده است تصاویر پس زمینه رسمی Galaxy S22 است که به تازگی افشا شده است.

به گفته وبسایت Android Police والپیپر های نو طرح های انتزاعی و رنگارنگ ارائه می دهند. به نظر می رسد که والپیپر ها اصلی باشند، اما هنوز نمی توانیم با قاطعیت نظر بدهیم، زیرا منابع، نحوه به دست آوردن آن ها را تایید نکرده اند.

والپیپر های افشاشده سبک هنریِ انتزاعی و ترکیبی دارند. به نظر می رسد رنگ آن ها با پوست روشن و تم تیره مطابقت دارد. تا به امروز تنها چهار والپیپر عرضه شده که سه تای آن ها رنگ روشن و چهارمی رنگ تیره دارد. تصاویر پس زمینه ارائه شده در این گزارش از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، ولی در صورت دلخواه می توانید از لینک زیر فایل فشرده شده تصاویر پس زمینه سامسونگ گلکسی اس 22 را با کیفیت بالا دانلود کنید.

برای دانلود والپیپر های گوشی گلکسی اس 22 با کیفیت اچ دی، اینجا کلیک کنید.

به جز تصاویر پس زمینه، اطلاعات دیگری نیز در خصوص سری گلکسی اس 22 افشا شده است. سری نو سامسونگ با سخت افزار و ویژگی های متفاوت از قبل عرضه می گردد. طبق اطلاعات فاش شده، سری گلکسی اس 22 سه مدل مختلف خواهد داشت: گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا.

احتمالا گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 با صفحه نمایش 6.06 اینچی عرضه می گردد. این گوشی دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد بود. هرچند نسخه گلکسی اس 22 پلاس با همان تراشه عرضه خواهد شد، ولی انتظار می رود دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد. بعلاوه، طبق برخی شایعات، دوربین مدل گلکسی اس 22 پلاس مشابه با نسخه اصلی گلکسی S22 است.

به نظر می رسد، گوشی گلکسی اس 22 اولترا با ویژگی های، چیپست Snapdragon 898 یا Exynos 2200، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه گردد. این مدل بعلاوه دارای یک جایگاه silo برای قرار دادن قلم S خواهد بود. در ادامه تعدای از این والپیپرهای نو را مشاهده خواهید کرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "دانلود والپیپر های گوشی گلکسی اس 22 با کیفیت HD" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود والپیپر های گوشی گلکسی اس 22 با کیفیت HD"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید