حربه رسانه ای عربستان سعودی برای تشدید فشار بر کاخ سفید و کنگره

به گزارش عینک ورساچه، عربستان سعودی در حال تامین اقتصادی یک پلتفرم خبری دیجیتال است و با استخدام کارشناسان رسانه ای مستقر در آمریکا میخواهد فشار بر کاخ سفید و کنگره را تشدید کند.

حربه رسانه ای عربستان سعودی برای تشدید فشار بر کاخ سفید و کنگره

به گزارش گروه بین الملل عینک ورساچه به نقل از پرس تی وی، پروژه لابی گری نو عربستان سعودی که تا به امروز رسما اعلام نشده است، شامل تامین اقتصادی یک پلتفرم خبری دیجیتال است که با اجیر کردن کارشناسان رسانه ای مستقر در آمریکا قصد تشدید فشار سیاسی بر کنگره و کاخ سفید را دارد.

بر اساس این گزارش شبکه سی ان بی سی اظهار داشت: پروژه نو لابی گری از سوی شرکت سرمایه گذاری و توسعه تکنولوژی عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می گردد.

این گزارش اضافه نمود: عربستان سعودی در حال استخدام عینک ورساچه، روزنامه نگاران و مفسران سیاسی است که پیش از این سابقه فعالیت در شبکه های فاکس نیوز، الجزیره، ان بی سی نیوز را داشته اند.

این تحولات در حالی است که پادشاهی سعودی قصد افزایش نفوذ بر دولت جو بایدن و کنگره نو آمریکا را پس از انتها کار دولت ترامپ دارد. روابط واشنگتن و ریاض که در زمان دولت ترامپ کاملا محبت آمیز و گرم بود، پس از به قدرت رسیدن بایدن با تنش روبرو شده است.

این تحولات در شرایطی است که تقریبا سه سال از قتل هولناک جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد واشنگتن پست گذشته است.

گزارش اخیر نهادهای اطلاعاتی آمریکا نشان می دهد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با عملیات ترور خاشقجی موافقت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حربه رسانه ای عربستان سعودی برای تشدید فشار بر کاخ سفید و کنگره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حربه رسانه ای عربستان سعودی برای تشدید فشار بر کاخ سفید و کنگره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید