تقدیر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روسای ادارات برتر استان کرمان

به گزارش عینک ورساچه، طی آئینی در حاشیه جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، از روسای برتر ادارات شهرستان های استان کرمان تقدیر شد.

تقدیر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روسای ادارات برتر استان کرمان

به گزارش خبرنگار از ،از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، از علیرضا ابراهیمی رئیس اداره شهرستان زرند به اسم رئیس اداره برتر و رتبه اول استان، تقدیر شد.

رضا اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه شورای اداری این اداره کل بر کوشش بیش از پیش مدیران و کارکنان این اداره کل در جهت تحقق اهداف عبدالملکی وزیر انقلابی و جهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود.

اسماعیلی با بیان اینکه انتظار می رود رؤسای ستادی و شهرستانی این اداره کل در مورد برنامه ریزی توسعه فردی، شبکه سازی و حضور موثر در اجتماعات و افزایش اطلاعات و دانش تخصصی حوزه وزارت متبوع کوشش نمایند، گفت: مدیران شهرستانی نسبت به مرتفع کردن مسائل و مسائل و ارتقا سطح معیشتی جامعه عظیم کارگری استان کرمان اهتمام ویژه داشته باشند.

عباس اکبری مدیر پشتیبانی و توسه منابع انسانی هم با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و لزوم انجام کار به موقع مراجعان در ایام دور کاری گفت: مدیران شهرستانی این اداره کل نهایت دقت را در صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات دولتی داشته باشند.

در این جلسه 5 ساعته از علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند به اسم رتبه اول ادارات کار استان در سال 1399، مرادی مدیر اداره کار شهرستان کرمان به اسم رتبه دوم و باقریان رئیس اداره کار شهرستان رفسنجان به اسم رتبه سوم ادارات کار استان از نظر ارزیابی عملکرد تجلیل شد.

در ادامه مدیران و رؤسای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود، دیدگاه ها و پیشنهادات کاربردی خود را مطرح کردند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تقدیر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روسای ادارات برتر استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روسای ادارات برتر استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید