ترامپ تهدید کرد متن تماس تلفنی با زلنسکی را در تلویزیون می خواند

به گزارش عینک ورساچه، رئیس جمهور آمریکا که همیشه در پاسخ به منتقدانش می گوید متن مکالمه ای که از تماس با همتای اوکراینی اش منتشر نموده است بخوانند، این بار تهدید کرد آن را در یک برنامه زنده تلویزیون خواهد خواند.

ترامپ تهدید کرد متن تماس تلفنی با زلنسکی را در تلویزیون می خواند

به گزارش گروه بین الملل عینک ورساچه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در آستانه استیضاح نهاده شده است روز آدینه تهدید کرد، متن کامل تماس با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود را در برنامه ای تلویزیونی خواهد خواند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، ترامپ در مصاحبه با نشریه ای آمریکایی درخصوص موضوع استیضاحش گفت: این [جنجال ها] بر سر تماسی تلفنی است که تماسی خوب است.

ترامپ اضافه نمود، ممکن است در یک برنامه زنده تلویزیونی رو در رو با مردم متن کامل مکالمه را بخواند، زیرا مردم باید آن را بشنوند و هنگامی که این متن خوانده گردد معین می گردد که مکالمه ای صریح است.

این در حالی است که دولت ترامپ ماه گذشته متنی از این مکالمه تلفنی را منتشر کرد که به گفته بعضی مقامات کاخ سفید متن کامل مکالمه با زلنسکی نیست. ترامپ در اغلب موارد در پیغام های توئیتری خود درباره مسئله استیضاحش، از شهروندان آمریکایی و منتقدانش درخواست می نماید متنی که از این تماس منتشر نموده را بخوانند.

محتوای این تماس تلفنی زمانی مورد توجه نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نهاده شد که یک افشاگر که گفته می گردد یک افسر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است با تنظیم شکایت نامه ای علیه ترامپ او را به سوءاستفاده از قدرت، استفاده از امکانات دولت برای پیشبرد اهداف شخصی و درخواست از یک کشور خارجی جهت دخالت در مسائل داخلی آمریکا متهم نموده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سوم مهرماه، رسماً آغاز تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ را اعلام نموده است و تا کنون شماری از مقامات و دیپلمات های کنونی و سابق آمریکا و اوکراین در این خصوص ادای شهادت نموده اند. با این حال دولت آمریکا با این بهانه که آغاز این تحقیقات با رأی گیری صورت نگرفته است، از همکاری با آن امتناع می نماید.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترامپ تهدید کرد متن تماس تلفنی با زلنسکی را در تلویزیون می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تهدید کرد متن تماس تلفنی با زلنسکی را در تلویزیون می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید