باخت اشک ستاره فیلادلفیا را درآورد

به گزارش عینک ورساچه، تهران- خبرنگاران- در آخرین دیدارهای مرحله نیمه نهایی دو کنفرانس شرق و غرب لیگ NBA تورنتو و پورتلند پیروز شدند و به فینال رسیدند.

باخت اشک ستاره فیلادلفیا را درآورد

به گزارش عینک ورساچه، هفتمین و آخرین مسابقه مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق و غرب برگزار گردید که در جریان این دو دیدار تورنتو برابر فیلادلفیا به رجحان رسید و راهی فینال شد و پورتلند نیز دنور را حذف کرد و حریف گلدن استیت در فینال کنفرانس غرب شد.

تورنتو در رقابتی نزدیک توانست در ثانیه های سرانجامی 92 بر 90 فیلادلفیا را شکست دهد و حریف میلواکی در فینال کنفرانس شرق لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا گردد. در این مسابقه که تا ثانیه های سرانجامی برابر بود کاوی لئونارد پیش از تمام شدن مسابقه شوت خود را وارد سبد فیلالدفیا کرد و باعث برد تیمش شد. او در این دیدار 41 امتیاز، 8 ریباند و 3 پاس منجربه گل داشت و ستاره میدان شد.

بازی نفس گیر دو تیم جذابیت بسیار بالایی داشت و در طرف دیگر میدان نیز جوئل امبیدی ستاره فیلادلفیا با کسب 21 امتیاز، 11 ریباند و 4 پاس منجربه گل بهترین بود اما نتوانست باعث برد تیمش گردد. امبیدی که در لحظه های سرانجامی مسابقه نتوانسته بود ستاره حریف را کنترل کند و لئونارد از روی دستش امتیاز نهایی تورنتو را کسب کرد در سرانجام رقابت با صورتی پر از اشک سالن بازی را ترک کرد که صحنه های جالب توجهی را رقم زد. اشک های او تا بیرون از سالن هم ادامه داشت و تصاویر زیادی از گریه کردن این ستاره پس از حذف منتشر شد که با واکنش های خوب هواداران فیلادلفیا روبه رو شد.

در دیگر دیدار پورتلند و دنور به مصاف هم رفتند و در شرایطی که همه فکر می کردند دنور به عنوان تیم دوم کنفرانس غرب برابر پورتلند برنده می گردد و به فینال می رسد این اتفاق نیفتاد و در نهایت پورتلند توانست در مسابقه هفتم 100 بر 96 به رجحان برسد و فینالیست گردد. در این مسابقه سی جی مک کلوم بازیکن پست یک پورتلند یک ستاره واقعی بود و با 37 امتیاز و 9 ریباند درخشید. در طرف دیگر نیز نیکولا جوکیچ بازهم بهترین بود و 29 امتیاز و 13 ریباند ثبت کرد اما نتوانست از شکست دنور جلوگیری کند.

با این نتایج گلدن استیت و پورتلند فینال کنفرانس غرب را برگزار می نمایند و تورنتو و میلواکی در فینال کنفرانس شرق به مصاف هم می روند.

اتفاق جالب توجه در فینال کنفرانس غرب رویارویی برادران کری خواهد بود. استفان کری ستاره گلدن استیت در فینال این کنفرانس برابر ست کری برادرش به میدان می رود که رسانه ها از این رویارویی به عنوان یک رقابت تاریخی در لیگ NBA یاد نموده اند. این برای اولین بار است که برادران کری در مرحله حذفی روبه روی هم قرار می گیرند و برای نخستین بار است که دو برادر در فینال کنفرانس غرب روبه روی هم به میدان می روند.

یکی از رسانه ها نیز اعلام نموده خانواده کری هنوز تصمیم نگرفته که در فینال کنفرانس غرب هوادار کدام تیم باشد و با لباس کدام تیم در مسابقه حاضر شوند. آنها به شوخی اعلام نموده اند که احتمالا با شیر یا خط توسط سکه تصمیم خواهند گرفت که هوادار کدام فرزند خود باشند.

ورزشی**9219**2024

منبع: ایرنا

به "باخت اشک ستاره فیلادلفیا را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت اشک ستاره فیلادلفیا را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید