شب تلخ وین رونی و یارانش در لیگ آمریکا

به گزارش عینک ورساچه، ستاره سابق منچستریونایتد در یکی از بازی های تیمش در MLS دو اتفاق تلخ را با هم تجربه کرد.

شب تلخ وین رونی و یارانش در لیگ آمریکا

به گزارش عینک ورساچه، شب گذشته (شنبه) برای وین رونی و هم تیمی هایش در تیم دی سی یونایتد شب کابوس واری بود. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد برای اولین بار در دوران بازیگری اش در لیگ آمریکا اخراج شد و این اتفاق در شبی رخ داد که تیم او با نتیجه 4 بر صفر به تیم لس آنجلس اف سی باخت.

در این بازی که کارلوس ولا یک بار و دیه گو روسی سه بار برای لس آنجلسی ها گلزنی کردند، رونی در دقیقه 52، زمانی که تیمش 3 گل خورده بود، به دلیل تکلی خشن روی پای روسی ابتدا کارت زرد گرفت اما داور پس از بازبینی صحنه خطا با استفاده از VAR، تصمیم به اخراج او گرفت.

این پنجمین باری در دوران بازیگری 17 ساله وین رونی بود که او مستقیماً کارت قرمز گرفت. او پیش از این یک بار در اورتون در سال 2002، یک بار در منچستریونایتد در سال 2014 و دو بار هم در تیم ملی انگلیس (اولی در جام جهانی 2006 و دومی در سال 2011) مستقیماً کارت قرمز گرفته بود. او دو بار دیگر هم در منچستریونایتد به دلیل دو اخطاره شدن زمین بازی را ترک کرد.

در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال آمریکا، لس آنجلس اف سی با 16 امتیاز صدرنشین جدول کنفرانس غرب است. رونی و یارانش هم در جدول کنفرانس شرق با 10 امتیاز سوم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شب تلخ وین رونی و یارانش در لیگ آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب تلخ وین رونی و یارانش در لیگ آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید