تئاتر

اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

نمایش نترسک اثر مژگان رضائیان از 9 تیر به شیوه محیطی و رایگان اجرا های خود را در فضای باز مقابل مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع می نماید.

27 تیر 1400

آمازون وان؛ پرداخت هزینه ها با کف دست

حالا آمازون اسکنر های کف دست را برای احراز هویت کاربران در جلوی این فروشگاه ها قرار داده و به این ترتیب با یک بار احراز هویت در هنگام ورود شخص شناسایی شده و در ادامه نیز با استفاده از دوربین های داخل فروشگاه خرید های او ثبت می شود.

27 اردیبهشت 1400

بیوگرافی تام هنکس ، خبرنگاران پولساز هالیوود

تام هنکس (Tom Hanks) در تاریخ 9 جولای 1956 (19 تیر 1335) در ایالت کالیفرنیا به جهان آمد. از آثار مشهور او بازی در فیلم نجات سرباز رایان است.

17 آذر 1399

120 بازیگر جلوی دوربین مسعود ده نمکی، سریال دادِستان به مرحله تصویربرداری رسید

سریال دادِستان به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی که در مرکز سیمافیلم تهیه می شود، به زودی با حضور 120 بازیگر کلید می خورد.

9 آبان 1399

تسلیت مدیر تئاتر برای درگذشت یک پیشکسوت

مدیرکل هنرهای نمایشی با نگارش و ارسال پیامی، درگذشت علی باسره هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون استان ایلام را تسلیت گفت.

27 مهر 1399

آشنایی با مراکز خرید کوالامپور

آشنایی با مراکز خرید کوالامپوردر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره آشنایی با مراکز خرید کوالامپور ، سخن خواهیم گفت.

3 تیر 1399

خواهران پنه لوپه تهران را ترک کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری؛ در مراسم اختتامیه نمایشگاه پیکره هایی برای صلح (تندیس های پنه لوپه از تخت جمشید تا رم) که به مدت 4 ماه در ایران به نمایش گذاشته شد رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور از آمادگی...

27 فروردین 1399

مدرسه خوب، مدرسه بدون زباله ، رونمایی از اپلیکیشن سبز باش

طرح مدرسه خوب، مدرسه بدون زباله است با هدف ترغیب دانش آموزان به تفکیک پسماند و فراوری کمتر زباله، در مدارس منطقه6 اجرا می گردد.

14 اسفند 1398

کلیسای قاجاری انبار و سنگ قبرهایش پارکینگ ماشین ها شد!

فعال میراث فرهنگی همدان اطلاع داد: در کنار تبدیل کلیسای قاجاری آنجلی در دل بیمارستانِ دانشگاه علوم پزشکی همدان به انبارِ بیمارستان، فضای اطراف کلیسا نیز که گورستانی از بعضی شخصیت های موثر در تاریخ همدان است را به پارکینگ بیمارستان تبدیل نموده اند.

20 دی 1398

معاون هنری: دستورالعمل صدور مجوز تئاتر وحی منزل و غیرقابل تغییر نیست

در پی نقد بعضی از منتقدان و فعالان حوزه تئاتر و نمایش نسبت به دستورالعمل پروانه اجرای نمایش، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این دستورالعمل را تشریح کرد.

19 آذر 1398

4 چهره اینستاگرامی که به تازگی بازیگر شده اند

روزنامه خراسان - مائده کاشیان: به تازگی نام افرادی را در میان بازیگران برخی فیلم ها و سریال های جدید می بینیم که پیشتر به شاخ های اینستاگرام معروف بوده اند. اگرچه برخی از این افراد تجربه بازی در تئاتر هم داشته اند، اما مسلماً عدد چند صد هزارتایی یا حتی...

13 مرداد 1398