بهداشت دهان و دندان

سفرنامه ی دلبر و دیگران

آب خنک شاهرود که چشم هایمان را باز می کند ؛ بازوبند یلمان را بر می داریم و سوار اتوبوس های کوچک می شویم ؛ اتوبوس هایی برای پیمودن راهی که چندان هموار نیست و به شهری به نام بیارجمند ختم می شود . شب تهران تمام نشده ، در اتوبوس هایمان نشسته ایم و صبح شاهرود...

8 آذر 1400

عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها

سال هاست که از آنتی بیوتیک ها برای درمان بیماری های مختلف استفاده می گردد. آنتی بیوتیک ها فواید زیادی دارند ولی، این مقاله روی عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها متمرکز شده است.

12 آبان 1400

راز مهمی که قبل از زالو درمانی حتما باید بدانید

زالو درمانی برای خیلی از بیماری ها و مسائل معجزه می نماید در صورتی که خیلی از افراد از خواص آن بی اطلاعند و از آن استفاده نمی نمایند.

30 مرداد 1400

پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، فرارسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

29 فروردین 1400

جزییاتی درباره بازگشایی مراکز و مشاغل کم خطر و پرخطر در تهران

معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با اشاره به برخی جزییات مرتبط با بازگشایی مشاغل و مراکز کم خطر و پرخطر در تهران، گفت: در رابطه با مشاغل و مکان های پرخطر تا سرانجام ماه مبارک رمضان برنامه و تصمیم گیری جدیدی نخواهیم داشت.

14 تیر 1399

آشنایی با مراکز خرید کوالامپور

آشنایی با مراکز خرید کوالامپوردر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره آشنایی با مراکز خرید کوالامپور ، سخن خواهیم گفت.

3 تیر 1399

انتخاب بهترین هتل در آنتالیا در نوروز 99

نوروز نزدیک است و از حالا باید به فکر بهترین برنامه برای گذراندن تعطیلات خود باشیم. یک روش عالی برای داشتن تعطیلاتی لذت بخش، سفر کردن است. کاری که باعث می شود زندگی در فرهنگی جدید را تجربه کنیم، جهان مان کمی بزرگتر شود و به علاوه، برای آغاز سال جدید انرژی...

11 فروردین 1399

سیر و پیاز احتمال بروز سرطان سینه را کاهش می دهد

مطالعات اخیر محققان دانشگاه بوفالو نشان می دهد، ترکیب سیر و پیاز احتمال بروز سرطان سینه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

8 آبان 1398