طراحی گرافیکی و چاپ

تمدید ثبت نام جشنواره فرهنگی هنری فردا

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل فرهنگی هنری، اردو ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید ثبت نام در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا و سومین دوره جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی تا 30 بهمن اطلاع داد.

20 اردیبهشت 1401

نمایشگر او ال ای دی کاملا انعطاف پذیر با پرینتر 3 بعدی ساخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، محققان دانشگاه مینه سوتاتویین سیتیز (Minnesota Twin Cities) یک نمایشگر او ال ای دی کاملا انعطاف پذیر با پرینتر 3 بعدی ساخته اند.

28 بهمن 1400

12 علت که کسب وکار شما باید روی ساک دستی سرمایه گذاری کند!

ما اغلب می بینیم که اغلب صاحبان مشاغل تنها تمایل دارند که به محصولات توجه نمایند. محصولات شما نسبت به موفقیت آینده کسب وکار شما بسیار مهم هستند. با این حال، شما باید درک کنید که چاپ برند شما بر روی بسته بندی خصوصا بسته بندی که به داخل منزل مشتریان شما می...

24 بهمن 1400

تشخیص اندازه سمی بودن دارو ها با حسگر های زیستی نو

پژوهشگران استرالیایی و آمریکایی، حسگر های زیستی جدیدی ابداع نموده اند که می توانند مقدار سمی بودن دارو ها را تشخیص دهند.

10 بهمن 1400

رونمایی از نقاشی های کتاب جنگل برای اولین بار

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، برای اولین بار کتابخانه بریتانیا تصمیم گرفته تصاویر کتاب جنگل را منتشر کند که تا کنون بارها به وسیله ناشران مختلف چاپ شده است. کتاب جنگل مجموعه داستان نوشتهٔ رودیارد کیپلینگ است.

7 دی 1400

بیماری های سل پوستی و درمان آن

میکروبی است که زیر پوست بدن ریشه نموده و مانند دانه های پسته یا تقریباً مثل توت، درشت شده و برآمدگی به هم می زند و در اوایل خارش دارد، بعداً از شدت خارش به مرور کاسته می گردد و به ازدیاد آن می افزاید.

16 آبان 1400

وعده اعطای تسهیلات کم بهره به چاپخانه های استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کردستان، عیسی فلاحی امروز در بازدید از چاپخانه های شهر سنندج گفت: چاپخانه های استان در ایام شیوع کرونا با از خودگذشتگی و فعالانه به کار و کوشش ادامه دادند.

14 شهریور 1400

اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

نمایش نترسک اثر مژگان رضائیان از 9 تیر به شیوه محیطی و رایگان اجرا های خود را در فضای باز مقابل مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع می نماید.

27 تیر 1400

جشنواره داستانی حافظ کلید خورد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، کاووس حسن لی امروز شنبه 2 اسفندماه 1399 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره داستانی حافظ گامی دیگر برای هم سخنی نسل امروز با بزرگان گذشته است، افزود: مرکز حافظ شناسی به مناسبت بیست وپنجمین سال (ربع قرن) فعالیت علمی...

26 اسفند 1399

بیکاری بیش از 700 کارگر لرستانی به دلیل کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیش از 700 کارگر استان به دلیل تعطیلی یا نیمه فعال شدن واحدهای تولیدی با شیوع کرونا در سامانه دریافت بیمه بیکاری نام نویسی نموده اند.

25 اردیبهشت 1399

رانت به زبان ساده

بروشورهای اقتصاد به زبان ساده به منظور آشنایی هرچه بیشتر فعالان مالی با مفاهیم مالی و به کارگیری صحیح این موارد در تحلیل های مالی محیط کسب وکار، در مرکز پژوهش های اتاق ایران تهیه و منتشر می گردد. شماره چهل و سوم این بروشور به بحث رانت اختصاص یافته است.

13 فروردین 1399

ماجرای درج کلمه تراریخته روی قوطی تن ماهی

مدیرکل سازمان شیلات ایران و مدیرعامل کارخانه کنسرو ماهی شیلانه درباره درج عنوان تراریخته روی بعضی از قوطی های کنسرو تن ماهی این شرکت توضیحاتی ارائه دادند.

29 بهمن 1398

ماده ای با قابلیت تقلید از ماهیچه و پوست فراوری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، گروهی از محققان دانشگاه ملی استرالیا نوعی ماده ژل مانند فراوری نموده اند که ویژگی های مختلف بافت زنده را دارد. این ماده در حقیقت نوعی هیدروژل است که نه تنها قابلیت خودترمیمی دارد بلکه بسیار قدرتمند است و می تواند...

4 بهمن 1398

کاربرد تایل شیشه ای بازیافتی در دکوراسیون داخلی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی این امکان برای تولید کنندگان فراهم شده که با استفاده از مواد بازیافتی محصولات جدید و متنوعی تولید کنند. در میان مواد بازیافتی, موادی وجود دارند که قابل استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی هستند و فقط کافیست با طرح های زیبا با یکدیگر...

14 دی 1398

سامانه اطلاعات مدیران دانشگاه در دانشگاه آزاد راه اندازی شد

سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از راه اندازی سامانه سامد (سامانه اطلاعات مدیران دانشگاه) با هدف معرفی و انتصاب گزینه های مدیریتی در این دانشگاه خبر داد.

11 دی 1398

مکان یاب های رادیویی دریایی ایران ساخت شد

محققان ایرانی مکان یاب های رادیویی دریایی ایرانی ساختند.

2 دی 1398