پیروزی پرگل تیم های شهر منچستر در جام اتحادیه

به گزارش عینک ورساچه، خبرگزاری خبرنگاران- در شب مصدوم شدن علیرضا جهانبخش، برایتون دومین شکست مقابل شیاطین سرخ را در هفته جاری تجربه کرد.

پیروزی پرگل تیم های شهر منچستر در جام اتحادیه

به گزارش عینک ورساچه، منچستریونایتد به یاری تیم دوم خود توانست برایتون را کنار بزند و به مرحله بعدی رقابت های لیگ کاپ انگلیس راه پیدا کند. در مسابقه ای که برایتون هم تیم دوم خود را روانه میدان نموده بود، منچستریونایتد توانست با فشار حداقلی به حریف، برنده از زمین خارج گردد. حال باید ببینیم منچستریونایتد که فصل گذشته تا مرحله نیمه نهایی این رقابت ها پیشروی نموده بود، در دور بعدی حریف چه تیمی خواهد شد.

توضیح گل ها:

برایتون 0-1 منچستریونایتد؛ مک تومینای (44): ضربه آزاد ارسالی از سوی ماتا در تیر دورتر با ضربه سر قدرتی مک تومینای به گل اول بازی تبدیل شد.

برایتون 0-2 منچستریونایتد؛ ماتا (73): فرد توپ را در پشت محوطه جریمه به فن ده بیک رساند ولی این بازیکن توپ را با یک پشت پای ریز در اختیار ماتا قرار داد تا هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ پس از یک مکث، با ضربه پای راست آرام خود پیروز به باز کردن دروازه حریف گردد.

برایتون 0-3 منچستریونایتد؛ پوگبا (80): خطای فلتمن روی رشفورد، یک ضربه آزاد در اختیار تیم مهمان قرار داد. شوت پوگبا پس از برخورد به فلتمن و تغییر جهت فاحش، به زیبایی وارد دروازه استیل شد.

- برنلی در دور چهارم لیگ کاپ میزبان منچسترسیتی بود که در نهایت تیم مهمان پیروز به پیروزی با نتیجه 3-0 و صعود به دور بعد شد. شاگردان گواردیولا که میهمان برنلی بودند، در نهایت با گل های رحیم استرلینگ (دو گل) و فران تورس توانستند به برتری برسند و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه شوند. سیتی که تیم برتر میدان بود، در دقیقه 35 به گل اول رسید. روی یک پاس در عرض بنجامین مندی، استرلینگ که بین مدافعان حریف جا گیری نموده بود، با یک ضربه بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

این نیمه با همین یک گل به سرانجام رسید اما در نیمه دوم، سیتی خیلی زود اختلاف را به دوگل افزایش داد. روی حرکتی که کوین دی بروین شروع نموده بود، فرلان تورس در دهانه دروازه استرلینگ را صاحب موقعیت کرد و او هم با خونسردی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این نتیجه تا دقیقه 65 پایدار بود تا اینکه روی یک حمله سریع، توپ با پاس پشت پای استرلینگ به فرلان تورس رسید و او هم با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه برنلی فرستاد. در ادامه سیتی می توانست به گل های بیشتری برسد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-0 به سرانجام رسید.

توضیح گل ها:

برنلی 0-1 منچسترسیتی؛ رحیم استرلینگ 35`: پاس در عمق عالی لاپورته به مندی رسید و این بازیکن با یک پاس عرضی توپ را برای رحیم استرلینگ ارسال کرد. توپ در میانه محوطه جریمه به استرلینگ رسید و این بازیکن با شوتی سر ضرب و محکم توپ را در کنج دروازه برنلی قرار داد.

برنلی 0-2 منچسترسیتی؛ رحیم استرلینگ 49`: اشتباه بازیکنان برنلی در میانه میدان باعث لو رفتن توپ شد. کوین دی بروین توپ را به سمت چپ و برای فران تورس پاس داد. پاس تک ضرب فران تورس در مقابل دروازه به استرلینگ رسید و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

برنلی 0-3 منچسترسیتی؛ فران تورس 65`: پاس در عمق خوب بازیکن سیتی به استرلینگ رسید و این بازیکن توپ را به فران تورس که به خوبی به خط حمله اضافه شد، پاس داد و این بازیکن توپ را به خوبی در دروازه برنلی قرار داد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی پرگل تیم های شهر منچستر در جام اتحادیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل تیم های شهر منچستر در جام اتحادیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید