نفت اولین حریف خانگی بالای جدولی استقلال، بهترین فرصت برای فکری

به گزارش عینک ورساچه، نگاهی به نتایج ملاقات استقلال در این فصل نشان می دهد آبی ها تا به امروز دو بار در استادیوم آزادی به میدان رفته اند و در هر دو مسابقه با رکورد صد درصد پیروزی از زمین خارج شدند.

نفت اولین حریف خانگی بالای جدولی استقلال، بهترین فرصت برای فکری

اما نگاهی به حریفان خانگی آنها نشان می دهد شاگردان فکری تا به امروز در خانه با دو تیمی بازی نموده اند که در رده های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار گرفته اند. یعنی ماشین سازی و مس رفسنجان که شاید این نگاه دوم قدری از ارزش امتیازات بازی های خانگی آنها بکاهد.

آبی پوشان در هفته پنجم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان هستند که این تیم هم امتیاز با استقلال و تنها به دلیل یک گل خورده بیشتر یک پله پایین تر از آنها در جدول رده بندی واقع شده است. در واقع صنعت نفت آبادان اولین تیم بالای جدولی است که در استادیوم آزادی با آبی پوشان ملاقات می نماید.

این بازی بهترین فرصت برای محمود فکری و تیمش است تا با پیروزی برابر میهمان خود ثابت نمایند تنها تیم های پایین جدولی نیستند که از آنها در خانه شکست می خورند.

آخرین ملاقات استقلال و صنعت نفت در استادیوم آزادی در نیم فصل اول فصل گذشته انجام شد که استقلال با استراماچونی و صنعت نفت با اسکوچیچ مقابل هم صف آرایی کردند که در آن ملاقات آبی پوشان با 5 گل به پیروزی رسیدند.

ملاقات این هفته استقلال و صنعت نفت مربوط به هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 16:15 روز دوشنبه 17 آذر به میزبانی آبی پوشان در استادیوم آزادی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نفت اولین حریف خانگی بالای جدولی استقلال، بهترین فرصت برای فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت اولین حریف خانگی بالای جدولی استقلال، بهترین فرصت برای فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید