مهاجم نفت مسجدسلیمان: نباختن به مدعیان نشان داد تیم پرقدرتی هستیم

به گزارش عینک ورساچه، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نباختن به مدعیان در این فصل نشان داد تیم پرقدرتی هستیم و امیدوارم در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان: نباختن به مدعیان نشان داد تیم پرقدرتی هستیم

احمد الجبوری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی عینک ورساچه، در ارتباط با پیروزی تیمش برابر شهر خودرو در جام حذفی گفت: خرسندم که برد بزرگی را در مشهد به دست آوردیم. آنها در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداشتند و ما یکی از بهترین تیم های ایران را در زمین خودش از پیش رو برداشتیم. باید دست طرفدارانی که از مسجدسلیمان به مشهد آمده بودند را ببوسم، آنها تیم ما را به خوبی حمایت کردند و خیلی خرسندم که ناراحت از استادیوم نرفتند.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در ارتباط با دو گلی مهمی که در جام حذفی برابر گل گهر و شهر خودرو زد تا نقش مهمی در صعود تیمش داشته باشد، تاکید نمود: خیلی از این بابت خرسندم هر چند بردهای ما نتیجه زحمات همه بازیکنان و کادر فنی است. گل زدن برای نفت مسجدسلیمان فوق العاده است و امیدوارم در بازی های بعدی هم چنین حسی را تجربه کنم. تمام هدف من این است که بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم و با عملکردم طرفداران را خرسند کنم.

الجبوری در مورد دیدار با شاهین بوشهر در هفته هفتم لیگ برتر گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده ایم و باید این روند را ادامه دهیم. نباختن به مدعیان در این فصل نشان داد تیم پرقدرتی هستیم و امیدوارم در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی با شاهین هم در زمین خودمان برگزار می گردد و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم تا وضعیت مان در جدول بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهاجم نفت مسجدسلیمان: نباختن به مدعیان نشان داد تیم پرقدرتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم نفت مسجدسلیمان: نباختن به مدعیان نشان داد تیم پرقدرتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید