دلیل حادثه اتوبوس خبرنگاران یکشنبه اعلام می گردد

به گزارش عینک ورساچه، خبرنگاران : جانشین رئیس پلیس راهور ناجا: تا شنبه یا یکشنبه جمع بندی دقیق کارشناسان درباره دلیل حادثه اتوبوس خبرنگاران را می توانیم اعلام کنیم.

دلیل حادثه اتوبوس خبرنگاران یکشنبه اعلام می گردد

به گزارش به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار تیمور حسینی در ارتباط زنده با خبر نیمروز شبکه یک سیما درباره دو حادثه اتوبوس در بحث ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نمود: ناوگان عمومی مسافربری یکی از بخش های بسیار حساس است که معمولاً پلیس با دقت و وسواس هر چه تمام تر سعی می نماید این بخش و حوزه را کنترل کند.

وی گفت: به هر شکل و شرایط مختلف مدتی است که نسبت به نوسازی ناوگان یک میزان عقب افتادگی داریم و می بایست به وسیله دستگاه های ذیربط بحث نوسازی به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اضافه نمود: شرایط فعلی به گونه ای است که به هر حال از تمام ظرفیت ها سعی می کنیم استفاده کنیم که در زمان انجام سرویس ها به وسیله اتوبوس ها نظارت و کنترل لازم را داشته باشیم.

سردار حسینی گفت: شرایط رانندگی هم باید مدنظر قرار بگیرد تا فرد مرتکب اعمالی از جنس بی مبالاتی یا سهل انگاری نگردد و اعمال و رفتاری به صورت سهوی یا عمدی سر نزند که منجر به تصادف گردد همچون تصادف امروز صبح در استان یزد.

وی اضافه نمود: دستگاه های متولی و ذیربط درباره تردد جاده ای باید امکانات مختلفی را مهیا نمایند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره کنترل کیفی دو اتوبوس حادثه دیده طی یکی دو روز گذشته گفت: نمی گویم استاندارد های مورد نظر را داشته اند، اما می گویم نظارت کنترل ها اجرا شده است و آن طور که درباره حادثه آذربایجان غربی گزارش داده اند متأسفانه آن هماهنگی لازم که باید بخش مربوطه برای یک سفر برون شهری انجام دهد و صورت شرایط دریافت کند، انجام نشده است و در واقع آن اطلاعاتی که باید به سازمان راهداری و پلیس راه بدهد تا مجوز دریافت کند، آن اتفاق نیفتاده است.

سردار حسینی گفت: البته در گزارش اولیه بوده و احتیاج به آنالیز بیشتر است و به نظرم می بایست طی یکی دو روز آینده این موضوع کاملاً کارشناسی گردد هم به لحاظ دلیل وقوع و هم اقداماتی که همه بخش های مربوطه باید انجام می دادند و .در نهایت روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده نتیجه و جمع بندی کارشناسی دقیق را می توانیم ارائه دهیم.

منبع: اقتصادنیوز

به "دلیل حادثه اتوبوس خبرنگاران یکشنبه اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل حادثه اتوبوس خبرنگاران یکشنبه اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید