شک ندارم پرسپولیس دوباره برمی شود، طارمی داشت مسیرش را کج میرفت!

به گزارش عینک ورساچه، حسین ماهینی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست این تیم برابر آلومینیوم اراک، گفت: مسابقات لیگ تازه آغاز شده است. فکر می کنم پرسپولیس هم بعد از 270 روز در لیگ مغلوب شد. امیدوارم این باخت پلی برای موفقیت های بیشتر باشد و برای ادامه راه درس بگیرند.

شک ندارم پرسپولیس دوباره برمی شود، طارمی داشت مسیرش را کج میرفت!

وی ادامه داد: مطمئناً پرسپولیس بر می شود. شکی در این نیست. در این چند سال فرهنگسازی شد و طرفداران دیدند حمایت از تیم چقدر تاثیر دارد. آنها با این باخت حمایتشان را بیشتر می نمایند تا قهرمانی ششم را به دست بیاورند.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که همشهری مهدی طارمی هم هست، در مورد موفقیت این لژیونر ایران در تیم پورتو پرتغال گفت: با مهدی در ارتباطم. از همان اوایل که آمده بود معلوم بود پسر با استعدادی است. این پیشرفت حقش بود. او داشت یکسری جاها را کج می رفت که صاف کردیم. (با خنده)

ماهینی، توضیح داد: مهدی راهش را پیدا کرد. خوشحالی موفقیت او برای ما بوشهری ها دوبل است ولی کل مردم ایران با او کیف می نمایند.

وی که این فصل در تیم سایپا و در لیگ دسته اول بازی می نماید، یادآور شد: سال جاری چهار، پنج پیشنهاد لیگ فزونی داشتم. یک زمان همه چیز کنار می گذاشتم و می گفتم فقط فوتبال ولی الان خانواده برای من حرف اول را می زند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره تلاشش برای پرسپولیسی کردن مهدی قایدی قبل از انتقال او به استقلال هم اظهار کرد: آن موقع که مهدی در تیم ایرانجوان بازی می کرد، آنالیزور پرسپولیس به من گفت که برانکو ایوانکوویچ قایدی را می خواهد. من با تماس گرفتم و گفتم برانکو بازی هایت را دیده است و تو را می خواهد.

ماهینی اضافه کرد: مهدی به من گفت باشه که بعداً یکسری اتفاقات دیگر افتاد. البته مهدی خودش استقلالی بود و دوست داشت برود آنجا.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شک ندارم پرسپولیس دوباره برمی شود، طارمی داشت مسیرش را کج میرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شک ندارم پرسپولیس دوباره برمی شود، طارمی داشت مسیرش را کج میرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید