شرکت های هوایی با کمبود کارکنان روبرو هستند

به گزارش عینک ورساچه، خطوط هوایی دلتا و خطوط هوایی یونایتد اعلام کردند که پروازهای خود را به علت کمبود کارمند لغو کردند. بر اساس گزارش FlightAware ، دلتا 145 پرواز را در روز آدینه و 111 پرواز را برای روز کریسمس لغو کرد. (عوامل دیگری مانند آب و هوا نیز باعث لغو پروازها می شوند.) یونایتد 175 پرواز را در روز آدینه و 69 پرواز را روز شنبه لغو کرد.

شرکت های هوایی با کمبود کارکنان روبرو هستند

البته همه خطوط هوایی، کووید را علت اختلال در برنامه های سفر اعلام ننموده اند.

تاخیر و لغو پروازها به علت کمبود نیروی انسانی مسئله ای عادی برای صنعت هواپیمایی ایالات متحده در امسال بوده است. خطوط هوایی در سال 2020، زمانی که مسافرت هوایی کم شد، کارکنان را تشویق به ترک کار کردند و امسال با بهبود اوضاع سفر، با کمبود کارکنان روبرو شدند.

یونایتد در بیانیه ای بیان کرد: افزایش تعداد ابتلا به اومیکرون در سراسر کشور طی این هفته تأثیر مستقیمی بر خدمه پرواز ما و افرادی داشته است که عملیات ما را اداره می نمایند،. در نتیجه، متأسفانه ما مجبور شدیم بعضی از پروازها را لغو کنیم و مشتریان را قبل از آمدن به فرودگاه آگاه می کنیم.

بیشتر بخوانید: پروازهای 10 کشور به کانادا ممنوع شد

در حالی که بعضی از مسافران برنامه های تعطیلات خود را به علت افزایش تعداد موارد کرونا لغو نموده اند، بسیاری دیگر در شلوغ ترین روزهای سال به سفر می فرایند. اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده گفته است که انتظار می رود نزدیک به 30 میلیون نفر از 20 دسامبر تا 3 ژانویه سفرنمایند، در حالی که در آخرین فصل تعطیلات قبل از همه گیری، این تعداد نزدیک به 44 میلیون نفر بود.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا که مقر آن در آلمان است، روز آدینه بیان کرد که به علت افزایش مرخصی استعلاجی در میان خلبانان، 12 پرواز را در طول تعطیلات کریسمس از اقیانوس اطلس را لغو نموده است. این شرکت هواپیمایی نگفته که آیا کووید-19 یا قرنطینه عامل آن بوده است.

طبق گزارش FlightAware ، نزدیک به 3400 پرواز در روزهای آدینه و شنبه لغو شده است که حداقل نیمی از لغو شده ها به وسیله خطوط هوایی چینی اجرا شده است. حدود 20 درصد از پروازهای لغو شده، یعنی 745 مورد از یا به ایالات متحده بودند.

منبع: خبرکانادا

به "شرکت های هوایی با کمبود کارکنان روبرو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های هوایی با کمبود کارکنان روبرو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید